tirsdag 5. august 2014

Litt "nytt" på trappa.

Trengte litt "nytt" på trappa nå følte jeg.
Var lei å se på de samme tingene som har stått der hele sommeren.
Dessuten hadde jeg lyst på noen nye blomster.



Tilbud på store potter med Chrysanemum, og det passet meg utmerket.
Hadde nemlig på forhånd tenkt ut at jeg ville bruke to gamle sinkbøtter til potteskjulere.
Bøttene har hengt i låven vår og nå synes jeg tiden var inne til at de skulle få
komme ut av skyggenes dal og "skinne" litt på trappa mi.



Jeg digger jo detaljer, og på den ene bøtta står det Norske Varer.
Hvor kult er ikke det liksom?!?! 
Akkurat sånne detaljer som jeg er en hund etter.
Så var jeg innom bruktsjappa her om dagen og da ble disse to fargeglade
lyktene med hjem til meg. Klarte jo ikke la de stå når jeg så dem.



Dermed ble det litt forandring på trappa vår, og jeg er fornøyd!
Alltid koselig å pynte med noen nye blomster og selvsagt også med  noen bruktfunn. 
Skal ikke mye til før det blir litt anderles og mer spennende enn
det som var. Nå holder dette til høsten setter inn...
God dag til alle.

4 kommentarer:

  1. Heisann!
    Kjekt med litt fornyelse på trappa (av høsten... ;o)
    Nydelige sink bøtte, har lignende sjølv, der faktisk litt av det gamle merket fremdeles henger på....
    Er litt redd for å sette den ut, da eg er redd merke skal falle av....Men det var knall fint! Søte bruktfunn også!!
    Har du malt den lyse(blå)grønne lykta sjølv? Utruleg herleg farge!! Har en lignende i svart sjølv, som eg er blitt litt lei av...
    Du gav meg ein ide der.... ;o)
    Ha ein super fin dag!!
    klem

    SvarSlett
  2. Herlig med noe nytt, sånne vakre bøtter kler bare blomster så godt!
    Har et par selv som jeg fikk fra det gamle skolebygget vårt som ble revet. I dag skal jeg også ut og plante noe nytt.......
    Ha en riktig fin dag!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  3. Koselig med litt nytt på trappa.
    Det er nok noe som ikke overlevde mens vi var borte
    så jeg skulle hatt noe nytt her også.
    Stod å så på krysantimum i går, men det minner litt
    for mye høst for meg, vil ikke ha høsten enda!!
    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  4. Herlig pyntet, likte veldig godt grønnfargen på den store lykta !
    Og så kjekt med tilbud på blomster :)

    SvarSlett