torsdag 7. august 2014

Lys og blomster også ute...

Jeg måtte jo selvsagt bare plugge i kontakta til "Juletrebelysningen" min.
Den gamle jernramma fra et digert vindu har jeg snurret en laaaang lysslynge rundt.
Denne plugger jeg i den 01. desember isedenfor utejuletre.
Men i dag ble det for fristende for meg, så jeg plugget
i for å se hvordan det ble med stemningslys/juletrelys på sommeren også...



Den grønne bøtta med sommerblomstene oppi henger også fortsatt med.
Så det er rene" bøtteballetten" på trappa vår nå. Hi hi.
Liker det jeg. Ei bøtte er liksom noe håndfast som alle har et forhold til.



Litt gamle heste-saker får også pynte opp ved sinkbøtta.
Rust og sink er fint sammen.
Litt rart egentlig å si at rust er fint, kjenner det skurrer litt faktisk.
Men det er fargen og teksturen som gjør det fint.
Jeg er ikke fullt så glad hvis jeg oppdager rust på for eksempel bilen min...



Fungerte fint med lysslynga på om sommeren også.
Så kanskje dette kommer til å skje oftere her.
Litt hyggelig å ha den på når man skal ha besøk for eksempel.
Vi får se, det er jo liksom juletreet mitt da...
¤¤¤¤
Nå er det snart helg igjen dere.
Take care.

11 kommentarer:

  1. Fine bilder, ønsker deg en riktig fin dag :-)

    SvarSlett
  2. Herlig bøtteballett og flotte bilder!
    Så spennande bloggbutikk du har, er må eg følge med ser eg... ;o)
    Ha ein super fin dag, men eller uten "juletre" lys ;o)

    SvarSlett
  3. like koselig med lyslenke på seine sommerkvelder ....kan brukes hele året :-)
    det var nydelig på trappen din med spann og flotte sommerblomster.

    klem tone

    SvarSlett
  4. Så fint det var på trappen din!! Kjempetøft det jernvinduet ditt og de lysene kan du jo ha året rundt! Det var forresten en god ide med lysene siden jeg har et jernvindu selv:))

    Ha en fortsatt fin torsdag og god helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. Så flotte og koselige bilder ! Og når det gjelder lyslenke så begynner kveldene å bli mørkere og hva er mer koselig enn noen lys på trappa da ? Ha en fin kveld !

    SvarSlett
  6. Fina bilder!! Nu börjar det bli så mörkt om kvällarna att det skulle behövas lite belysning här oxå. Ha det fint. Kram Anna

    SvarSlett
  7. Dette var kos da :) Klart du kan ha lys slyngen på :)
    Stemningsfulle bilder ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

    Tusen takk for at du stakk innom meg *¨*•.¸¸

    Klem Bente

    SvarSlett
  8. Så koselige bilder :-)

    Ønsker deg en fin helg.

    Anne

    SvarSlett
  9. Det begynner å bli mørke kvelder nå så koselig med lyslenker ute - selv om det ikke er desember :) Fin måte og henge de opp på.
    Flotte bilder og flott bøtte !

    Nyt kvelden klem Monica

    SvarSlett
  10. Oh! I found you! I was not sure if the blog on Google + was yours, but now I see you! Fantastic! I love seeing the collections of bloggers like you who share antiques, vintage and garden objects! You too visit Tove, and now I see the connection! I love what you are sharing here because these objects really help make a garden and home feel like a magical dream. Have a lovely day, Marit! Anita

    SvarSlett
  11. Hello Marit, Your photos are truly beautiful! I really adore your bucket of blooms and love how you have them on your porch.
    sending hugs...

    SvarSlett