onsdag 20. august 2014

Nostalgi på reisefot...

Ja man kan være nostalgisk hva reise-effekter angår også.
Denne lille grønne kofferten er definitivt nostalgisk.
Ikke at jeg skal på noen reise akkurat nå, men hvis jeg skal på en 
liten en natts overnatting på hotell eller annet tror jeg nok
at dette er kofferten jeg kommer til å pakke...





Dette har vært en piknik-koffert, men hva den har vært i sitt tidligere liv, det blåser jeg i.
For meg vil den være det perfekte nostalgiske reisefølget på tur.
Gammelt og morsomt og litt annerledes enn hva alle har.
Fint å skille seg litt ut fra mengden...
Klem fra Marit

6 kommentarer:

  1. Tenk å ha så fint nostalgisk reisefølge !!
    Ser deg for meg .... Herlig!
    Ha en fin dag !
    Klem Anne

    SvarSlett
  2. For en fin koffert!
    Jeg hadde også tatt med meg denne som reisefølge!
    Ønsker deg en fin onsdag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  3. Nydelig koffert!!! Har litt kofferdilla eg, så slike ser eg alltid etter, på mine reiser...
    Så gøy å pakke i ein slik koffert når en skal på tur!
    Eit perfekt reisefølge!!
    Fin dag til deg!
    klem

    SvarSlett
  4. En ting kan ihvertfall konstateres:det er plenty med svarte kofferter rundtom!!! Så herlig at noen vil skille seg ut,kofferten din her var jo bare überskjønn !!! :)))
    Men jeg falt pladask for den skjønne krakken også,med den patina´en!WOW! Du har såååå mye fint !!!!Og flotte bilder!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  5. sehr schöne dekoration!!! alles liebe von angie

    SvarSlett
  6. Flotte bilder, Marit! jeg synes absolutt du bør bruke den kule kofferten neste gang du skal på en liten tur! Nyydelig farge!!

    Klem fra Jorunn

    SvarSlett