mandag 4. august 2014

Ønsker hverdagen velkommen igjen.

Joda alt har en ende, også sommerferier. 
Tre uker går veldig fort, når man ser tilbake på dem.
Før du tar hull på ferien synes du tre uker er uendelig lenge.
Men denne ferien har vært tre strålende uker.
Kan ikke huske sist det har vært så
flott vær i ferien min.



Nå er det tilbake til jobben og det som faktisk gir oss vårt "Daglige Brød".
Synes denne gamle skjærefjøla er en fin illustrasjon på hverdagen.
Vi skal ikke klage når vi har en hverdag å gå tilbake til.
Når noen attpåtil faktisk venter på deg og er avhengig av at du er på plass,
ja da er det lett å stille på jobb igjen. Og som den luringen jeg er har jeg enda to uker ferie til gode.



God mandag til deg, sikkert mange med meg som stiller
første dag på jobb etter en flott ferie i dag. Husk det er dette som gjør
at det er så herlig med ferie. Vi må ha flest hverdager for å nyter
det gode ferielivet ekstra mye, når det er tid for det..
Fin uke ønskes til alle,
jobb eller ikke,
¤¤¤¤

5 kommentarer:

  1. Ja, hverdagen er flott den. Jeg har enda en uke igjen, men nå har jeg på klokka og står opp nesten like tidlig som når jeg skal på jobb, nyter ferien best da.......
    Ha en riktig fin ny uke!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  2. Sant det :) Ønsker deg en herlig ny uke !

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  3. Ferie er fint, hverdagen engang best. Jeg er så heldig at jeg ikke jobber fullt, så sniker inn "gyldne øyeblikk" rett som det er.
    Godt å ha muligheten til å ha en god miks av lønnet arbeid, ulønnet arbeid og fri når man ønsker det. :-)
    Ønsker deg en fin uke!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  4. jeg har enda en uke igjen....så deilig!
    hjemmeferie og jeg digger det.....nyter hagen og drar på loppefunn :-)

    klem tone

    SvarSlett
  5. Ønsker deg en fin og myk oppstart etter ferien :-)

    SvarSlett