tirsdag 5. august 2014

Nylakkede lysestaker.

Følte for å være litt vågal her om dagen.
Tok et par kjedelige brune metall-lysestaker og lakket de grønne.
Brukte en billakk, som jeg kjøpte på et bilverksted.
Var med gubben dit, og da fikk jeg denne ideen når jeg
så lakkboksen med det fine grønne lokket.






Å lakke med skikkelig billakk krever mer tålmodighet enn å spraye med Biltema lakk, eller Europris lakk.
Tok en "evighet" før det tørket, så tror ikke det blir så mye mer lakking med dette her hos meg... 
Bruker nok opp denne boksen på et og annet, men vil heretter fortsette med de gode gamle boksene
jeg kjøper for en billigere penge. Jeg burde også ha brukt primer under lakken for at den skulle 
feste seg bedre til underlaget. Det gjorde selvsagt ikke jeg, for med min "dette fikser jeg helt sikkert " hjerne,
så regnet jeg med at dette var Easy Peasy!!! Bare spray og la det tørke:. Sånn var det nok egentlig ikke...
Da har jeg prøvd, og lakken ser flott ut, men for utålmodige meg er dette
en dårlig løsning. Så konklusjonen min blir IKKE PRØV DETTE HJEMME. Hi hi.
Så heretter blir det billigfargene på sprayboks for meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar