lørdag 9. august 2014

Romantisk og søtt.

Vil først få ønske nye følgere hjertelig velkommen her
på bloggen min. Og jeg vil også takke alle som legger igjen
så mange flotte og gode ord hos meg. Dere gjør det virkelig verdt
å bruke noen timer i uka, foran Pc'n. Dere er så hyggelige alle sammen!!!
I dag er jeg på plass med noen bilder som kanskje ikke er helt meg...
Men smaken forandrer seg, så skal ikke si jeg aldri kommer til å like dette.
Det som ikke er meg her er den doble lysestaken med blomster og små
Puttiser på? Er det det man kaller disse småtassene??? 



Visst er lysestaken fin, men det er fortsatt ikke helt meg.
Jeg er litt mer rustikk jeg.  Men det er jo lov å prøve nye ting,
så det har jeg gjort i dag. Prøvd meg som romantiker. Hi hi.
Liker mye annet porselen med vakre mønstre, men denne
ble litt for søt for meg...



Noen fine bilder ble det jo av lysestaken da.
Deler de med dere i dag og jeg tror dere kan regne med
at det blir lenge til neste gjensyn. He he.



Det jeg faktisk likte med lysestaken er selve lysholderne.
De var fine og passe detaljerte synes jeg.
Og lysene som hadde brent ned og lager en fin formasjon i stearin.
Det likte jeg selvsagt godt, men stearinlys er forghengelige,
så å tenne disse var en kortvarig glede...



Sjøl er jeg på Loppis i dag og håper på å gjøre mange flotte kjøp.
Har gledet meg lenge til dette spesielle markedet. Plerier å være
godt utvalg av ting jeg liker der.
¤¤¤¤
Ha en fin lørdag da alle sammen.

3 kommentarer:

  1. Den lysestaken var jo aldeles nydelig.
    Hadde nok ikke hatt noe imot å ha en slik
    Håper du hadde hellet med deg på loppemarkedet.
    Her har vi hatt besøk i flere dager og kjenner at vi
    er litt slitne så det har blitt noen timer i godstolen i ettermiddag.
    Ha en flott kveld :)

    SvarSlett
  2. Lysestaken var jo veldig søt da :) Og for noen fine bilder det ble!

    Håper du fant mange skatter på loppis - ingenting er bedre enn å bruke en lørdag på det ;) Det er lenge siden jeg har vært på loppemarked, det er liksom ikke så mye av det rundt her jeg bor. Men jeg har hørt nyss om et i slutten av måneden :D

    Ha en god søndag!

    SvarSlett
  3. Litt overlesset, kanskje? Men putti'ene har jo sin sjarm :-)

    SvarSlett