torsdag 14. august 2014

Rust og blomster. Digg kombinasjon.

Fått fatt i noen rustne, men gosh så dekorative spann.
Det gamle melkespannet fungerer kjempefint som vase med
en fargerik bukett Asters oppi.



Det er så herlig med sommeren, det bare spretter fram farger og forskjellige blomster 
for hver uke som går. Asters hadde alltid mormor i et blomsterbed ved stakittgjerdet 
ut mot hagen. Kanskje det er en ide for meg å  gjenopplive et Astersbed til neste sommer...
Stakittgjerdet er borte, men et bed kan jeg kanskje klare å holde orden på. 
Asters er jo bare noen herlige fargeklatter da.


Virkelig fargesterke og friske flotte blomster.
Elsker at blomsterbutikkene har ta tre betal for to.
Har lett for å bli med litt lett blanding hjem til 
meg iallefall. Lett å friste med farger...



Kombinasjonen rust og blomster går 
så fint sammen fordi det virkelig er to motsetninger?
Ikke vet jeg men det sies jo at motsetninger 
tiltrekker hverandre...

3 kommentarer:

  1. Heisann!
    Flotte bilder og nydelige blomster, ser ut for at sommeren er "still going strong" hos deg :o)
    For noen nydelige loppeskatter du fann deg på loppermarked!!! Koffertene vår super fine, vekta og krukkene.... sukk...
    Heldige, heldige deg!! :o)
    Eg var heldig å fann både loppemarked og lopper i København, følg med så skal du få se mine skatter på bloggen min ;o)
    Ha ein fortsatt fin, fin dag!!

    SvarSlett
  2. Så lekkert med rustikt og friske farger :-)

    SvarSlett
  3. Hvorfor har ikke jeg asters tenker jeg nå- det må jeg definitivt gjøre noe med :) det var nydelig vakkert hvordan du hadde arrangert de.

    God helg klem Monica

    SvarSlett