lørdag 23. august 2014

Så gøy med mange besøk på bloggen.

Ja dere, nå får jeg nesten litt prestasjonsangst her.
Har denne uka vært oppe i mellom 400 og 500 treff her på Brukt og Blandet hver dag.
Det er faktisk litt WOW for meg!!!
Men du verden, så utrolig gøy. Tenk at så mange vil lese om mine hverdags filosoferinger. 
Kjempegøy og faktisk helt uventet at så mange liker dette. Og angående prestasjonsangst,
 så går det nok greit, for jeg fortsetter i samme spor som jeg har fulgt til nå.
Kan ikke annet enn være meg sjøl, og da blir det som det blir. Hi hi.


Det er mange Norske som stikker innom hver dag, men jeg ser også at det er mange fra både
 Europa, USA og Asia som også titter innom meg. Det er også stor stas.
Til dere alle vil jeg si:
Tusen takk for at dere besøker meg her på bloggen. Det er så gøy at dere er der!!!
Thanks for visiting my blog, I appreciate it so much!!!
Vielen dank für Ihren Besuch auf meiner Blog. Ich schätse so viel darüber!!!
Merci de visiter mon blog. J'apprécie beaucoup à ce sujet.


At hverdagen her på Lunner fenger såpass mange setter jeg stor pris på.
For jeg beskriver bare det som skjer i det daglige her hos meg.
Men det er vel sånn at hverdager er det mest av for alle, så noen vil sikkert
kjenne seg igjen i det jeg bringer til torgs.


Dere får en billedlig kaffekopp og en kakebit av meg i dag.
For dette er den beste måten å kose seg på en høstlørdag i slutten av august.
Sitte å se ut på åkrene og la tankene fly, mens man drikker sin morgenkaffe med
et stykke sirupskake til. Bedre blir det nesten ikke.


Herlig å kunne pynte både ute og inne med høstfarger nå.
Jeg er et høstmenneske og liker denne årstiden best av alle de 4 vi har her i Norge.
Så nå vil det nok bli mye av både farger og natur her framover.


 Reinfannen i hagen har allerede begynt å si takk for seg.
Og lyset i vinduene begynner å synes igjen,
Det høstes nå, uten tvil, også det skjer tidlig i år.
Herlig å tenne lys og kose seg med varmt drikke inne nå.


Med dette siste bildet av utelykta mi med ett rogneblad på ønsker jeg 
dere en flott lørdag. Jeg setter så stor pris på alle besøk og kommentarer dere 
legger igjen her hos meg. Jeg er på plass igjen i morgen med nye sprell.
Ha en god dag, alle sammen.

3 kommentarer:

  1. Forsett i same leia du Marit. Det er ei fryd å lese og sjå på bilda dine.
    God helg
    Klem
    Mildrid-Annette

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde av lykten og rognebærene, Marit!! Ikke rart i det hele tatt at besøkstallene stiger, bloggen din er kjempefin! Og, du....den sirupskaken så veldig fristende ut:)

    Fortsatt god helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  3. Mange besøkende..
    Because you're worth it :-)
    Ønsker deg en fin dag :-)

    SvarSlett