fredag 15. august 2014

SNART ETT ÅR.!!! DET FEIRES MED EN LITEN TREKNING HER HOS MEG.

Tenk at det snart er ett år siden jeg startet bloggingen.
Det har gått fort, og vært en meget hyggelig ny hobby for meg.
Føler jeg har blitt kjent med så mange nye koselige mennesker, selv om 
jeg ikke har møtt så mange av dere annet enn per kommentarer.
Selvsagt også gjennom alle herlige innlegg jeg har lest
på bloggene deres da.




Jeg er jo en bruktfreak av dimensjoner og da må også 
det jeg skal gi bort i trekningen være noe brukt jeg har funnet
litt her og der, på mine loppe ekspedisjoner.




Som du sikkert har gjettet er det dette sukker og fløtesettet i plett,
og dette pyntehåndkledet med monogram og blonde som er premien.
Har tenkt at kanskje noen flere har lyst til å bli følger hos meg,
og da blir det som følgende antall lodd å ta.
¤¤¤¤
Bli følger hos meg 3 lodd.
Linke til eller fortelle videre til andre på sin blogg om dette innlegget 3 lodd.
Allerede være følger 2 lodd.
Skrive en kommentar på dette innlegget 1 lodd.
¤¤¤¤
Da håper jeg at noen har lyst til å vinne disse tingene og at dere melder dere 
på trekningen her hos meg. Om du ikke har egen blogg kan du også melde deg på, 
men du må skrive under med fullt navn så jeg kan få tak i deg dersom du vinner trekningen. 
Så bare meld dere på the more the merrier som det heter. Trekningen foregår 
den 05. September når bloggen fyller 1 år. Meld deg på da, 
og skriv på hvor mange lodd du tar i kommentaren.
Lykke til, en vil bli den heldige vinneren!!!
Loppeklem fra Marit

18 kommentarer:

  1. Så klart eg har lyst å være med på dette. For ein fin premie. Har følgt bloggen din ei god stund no , er ofte innom i ei tidleg morgenstund. Du har so fine bilder og skriv so godt om dei fine loppefunna dine, og kvardagslege ting. Hærleg. :-)
    Blir 1 lodd på meg sidan eg ikkje sjølv har blogg.
    God helg
    Klem
    Mildrid-Annette

    SvarSlett
  2. Hei! Gratulerer med 1 års feiringen av bloggen! Du har hatt mange fine innlegg med dine loppefunn m.m. Og du har så fine tekster til! Så fin premie du har, jeg tar ett lodd jeg da. Lykke til videre med bloggen! :) Har du solgt sommerfuglbrettet? Klem fra Jorid

    SvarSlett
  3. Hei hei.
    Dette er alltid en fin måte å starte dagen på: Må liksom innom for å lese bloggen din samtidig med at jeg koser meg med frokosten ;-)
    Har stor glede av å følge deg og synes du er flink til å dele med oss både fine bruktfunn, gode tanker og herlige bilder.
    Jeg har ingen blogg selv, men tar med dette gjerne 1 lodd!

    Ha en herlig dag! Klem fra Anne- Britt Martinsen :-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 1 års feiring.
    Ja denne gaven passer meg ypperlig.
    Lager en link på sida mi så da blir det 4 lodd på meg.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer:) Fin måte å feire på å gi bort i stedet for å få:))) Tre lodd på meg, for allerede følging og kommentar:) Klem til deg og hell og lykke med videre bloggeliv!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 1 års jubileum! Er stadig innom hos deg, og nå er jeg følger også.Krysser fingrene for mine 4 lodd.
    Vh.Anne-Mari Gabrielsen

    SvarSlett
  7. Gratulerer så masse med jubileum!! Ja, tiden den går fort, spesielt når en koser seg i hyggelig selskap ;o)
    Flotte gaver!
    Da blir det 3 lodd på meg ;o)
    God, god helg!

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med 1 år som blogger! Veldig koselig å lese / følge bloggen din - og håper vi kan treffes engang i det virkelige liv også. :-)
    Jeg trekker 6 lodd - dette er en premie jeg gjerne kunne tenke meg å få i posten! :-)
    God helg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  9. Gratulerer med 1 års jubileum som er rundt hjørnet! Det har vært veldig hyggelig å bli kjent med deg og bloggen din. Så flott premie, Marit! Da blir det 3 lodd på meg:)
    God helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  10. Så nydelige ting du gir bort. Denne sjansen vil jeg gjerne være med på og gratulere så mye med jubileum, det har vært veldig kjekt å følge deg og få ta del i alt det fine du har vist oss dette året.

    SvarSlett
  11. Ett år går jammen fort, Gratulerer så mye :)
    Krysser fingrene for mine 3 lodd.

    Gerd Kr.

    SvarSlett
  12. Gratulerer med 1 årsdagen!
    Koser meg stort med dine innlegg.
    Så fine bilder, og koselig tekst.
    Flotte loppefunn osv.
    Har hatt problem med å kommentere i det siste men prøver igjen.
    Nydelig gave, prøver lykken med 6 lodd.
    Ha ein fin dag.
    Klem,


    Klem

    SvarSlett
  13. Gratulerer med 1-års jubileet.
    Du har en spennende blogg, og jeg vil så klart være med i trekningen.
    6 lykkelodd på meg :)

    Give away hos meg også :)

    SvarSlett
  14. Jeg tar med meg 3 lodd :)
    Krysser fingrene :)

    SvarSlett
  15. Jeg stikker av med 1 lite lodd:)

    SvarSlett
  16. Hei! Jeg er følger og kommenterer og vil gjerne være med i trekningen din :)
    Det skulle bli 3 lodd til meg, det!
    Spent på hvem som vinner :)

    SvarSlett
  17. Jammen godt jeg ikke gikk helt glipp av den fine giveawayen hos deg .
    Gratulerer med 1årsjubileum !
    Alltid like koselig å stikke innom deg og den fine bloggen .
    Er jo følger , så da må det bli 3 lodd .
    Har problemer med link i dag ...vet ikke hva det er .

    Koselig du ble med på min giveaway !
    Ønsker deg en strålende fin uke !
    Klem Anne

    SvarSlett
  18. Jeg har også lyst til å være med i trekningen. Koselig gammelt fløte sett. Har fulgt bloggen din lenge, er så spennende med alt det gamle du finner på loppemarkeder.
    Hilsen Inger Katrine

    SvarSlett