lørdag 2. august 2014

Støvete farger og sølv.

I dag starter jeg med å ønske velkommen til et par nye følgere
her hos meg. Alltid like stas når noen henger seg på og vil følge med på
det jeg driver med. Her er det jo litt ymse hva som skjer. Håper dere vil trives.
Den store rosebuketten min har tatt kvelden, men etter 10 dager må jeg vel si meg 
fornøyd med holdbarheten på den vel. Jeg gjør som jeg pleier, klipper av de
rose-hodene som fortsatt har noe å gi visuelt.  Det resulterer da i nye
blogginnlegg her hos meg. Får jo da et par "nye"
søte små buketter å ta bilder av.



Disse lys lilla rosene sammen med gammelt og upusset sølv
gir et litt støvete eller pudderaktig slør til omgivelsene.
Kan ikke si annet enn at jeg liker det veldig godt. Sølvplett er jo
en av mine mange favoritter å pynte med i huset.



Da ønsker jeg deg en strålende lørdag.
Nest siste dag i sommerferien for meg i dag, så jeg har 
planlagt å kose meg maks!!!

4 kommentarer:

  1. Takk for fine bilder. Kos deg maks :-)

    SvarSlett
  2. Nydelig farge på de rosene! God helg til deg! :)

    SvarSlett
  3. Ååååå så vakkert innlegg;)))
    God helg!

    Klem Camilla .

    SvarSlett
  4. At det kan bli så lekkert med gamle roser og upusset sølv!

    SvarSlett