torsdag 4. september 2014

Å leve fargerikt...

Å leve fargerikt det kan man vel si at jeg gjør...
Her er litt inspirasjon fra trappa hvor formiddagskaffen ble
tatt inn i dag. Ganske fargerikt rundt meg ja.


Liker farger i alle varianter. Det gjelder også for skotøyet og sokker Hi hi.
Crocs eller plastikktresko er liksom ikke helt stuerent sånn stilmessig har jeg skjønt. 
Men du verden så praktiske i hverdagen. Bare å smette på seg...


Disse er helst bare til hjemmebruk da, men her en dag fant jeg meg selv
utenfor Europris med disse på beina. Reiste ikke hjem igjen da for å si det sånn. 
Sko fikk være sko!!! Krysset imidlertid fingrene for at ikke ALLE skulle se ned 
på mine gule "kule". Men hva tror dere skjedde?! Joda akkurat i det jeg skulle til å 
entre butikken møtte jeg en voksen dame og hun hoiet ut. "Gud så kule de crocksa var. 
Hvor har du fått tak i dem i gult?" Jeg ble litt overrumplet, men på en positiv måte 
og svarte kjapt og greit at  de var kjøpt her inne på Europris. Så dama føyk inn 
igjen og kjøpte seg sånne hun også. Litt av en opptur for turen min med 
feil fottøy.  For både mann og unger synes disse er megateite. He he, 
Men er du like sta som meg bryr du deg ikke om sånt! Det samme
gjelder for sokker. Masse farger er herlig, så jeg går for det.


Siste bilde i dag er også fra trappa mi idag.
Herlig solskinn og flott å nyte kaffekoppen ute her i dag.
Fri før jobbehelg i dag, og det nytes.
Ønsker deg en god kveld med 
disse fargerike bildene .

2 kommentarer:

  1. Gult er kult og du er kul! Kjempefin "knappeboks" i forrige innlegg; si ifra om du skal selge den, he-he. God kveld og jobbehelg! Mvh Jorid

    SvarSlett
  2. Tommelen opp for farger! Enten det er på fottøyet eller ellers i hverdagen... (",)

    SvarSlett