søndag 7. september 2014

Årets eplehøst.

Bem-vindo ao novo seguidor.
Grande imponente que você me encontrou, já que você mora no Brasil.
Espero que você vai gostar aqui no meu blog. Bem-vindo, você deve ser. Obrigado por seu comentário agradável.
¤¤¤¤
Øverst her i dag er det \bare en liten hilsen til en følger som har
funnet fram til bloggen min helt fra Brasil. Synes det var så stas, så da måtte
jeg ønske henne velkommen på Portugisisk.
 (Neida, jeg kan ikke språket men Google oversetter er et fint verktøy.)
¤¤¤¤
Årets eplehøst ble foretatt sist søndag.
Så da passer det å dele noen eplebilder med dere i dag.
Fin søndags syssel på ettermiddagen det, å plukke epler.




Med teflon-hjernen min husker jeg selvsagt ikke hva
denne eplesorten heter, enda jeg selv har plantet treet... Men gode er de!!!
Det ble akkurat en breddfull kurv på det lille treet vårt i år.
Noe jeg er veldig godt fornøyd med.
Skikkelige økologiske epler, ordentlig nam nam.
God søndag alle sammen.
¤¤¤¤
Til slutt en liten beskjed til Line bak bloggen "I et lite Norgesglass".
Jeg har prøvd å kommentere på mange av de nyeste innleggene dine, men tror ikke
kommentarene går igjennom. Du har vist så mye fint i det siste og jeg vil anbefale alle
å lese ditt siste innlegg. Så klikk dere inn på "I et lite Norgesglass" folkens. Det er
et utrolig bra innlegg der fra den 05.09.2014. Håper det er greit at jeg anbefaler
dette til flere Line. Det er mange som opplever dette,
 og vi andre kan også lære litt av og om dette.
Hilsen Marit

4 kommentarer:

  1. Beautiful photos! Marit, please email me your email address-you won a digital version of the magazine on my giveaway, and you're a no-reply blogger!
    Thanks :)
    Susan

    SvarSlett
  2. Morsomt med utenlandske følgere ;-) Og imponerende hilsen du hadde der ;-)

    Deilig med epler. Kan det være glassepler du har der? Det kan ligne litt. Vi hadde det i hagen til foreldrene mine - så jeg har spist maaange sånne opp gjennom årene ;-) Nam, nam - og gode minner ;-)

    Ønsker deg en riktig fin søndag!

    SvarSlett
  3. Tror det er de som vi kalte glassepler - men det har sikkert et ordentlig navn også :)

    Ønsker deg en ny og herlig uke

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  4. Ja nå ble jeg nesten litt skremt….hadde du fått noe virus eller???
    Men så gøy med lesere så langt vekke i fra…ikke sikkert hun har lest så mye - ofte er det nok å se på alle vakre bilder :)
    Må bare innrømme at jeg har tenkt meg på epleslang.Nedom oss litt sånn for seg selv står et tomt hus,har vært tomt i evigheter og der fikk jo jeg øye på epler som hang så fint!Du skjønner resten,hihi ????
    Utrolig fint å pynte med epler også,i tilleg til at norske epler smaker fantastisk!!!! Neste vår skal jeg også plante epletre,det bestemte jeg meg for i vår - mest fordi de blomstrer så nydelig men eplene er jo en deilig bonus da :)))
    Kan ikke skjønne noe annet enn at det er en deilig lykkefølelse å plukke enn en kurv med egen epler,slik som du!!
    God ny uke!
    TOveklem .)

    SvarSlett