fredag 5. september 2014

BLOGGEN ER ETT ÅR I DAG: HURRA!!!

Da har ettårsdagen for bloggen min kommet. Jeg må bare si
at dette året har gått veldig fort. Men det gjør det jo når man er i godt selskap!
Så mange hyggelige bloggere og lesere ellers jeg har fått lov å bli kjent med.
Det er dere som gjør det verdt å blogge. Så mye positiv feedback man får
her i blogglandia er bare helt supert og godt for sjela faktisk.


Talte på knappene om jeg skulle vise gamle bilder fra året som har gått,
eller slenge på noen nye bilder. Jeg valgte det siste, for dette året er jo faktisk forbi
og ett nytt bloggeår står nytt og ubrukt foran meg å venter på å bli beskrevet.


Dessuten liker jeg høsten godt, og det er så mye fint å ta bilder av,
så det var ikke noe problem å finne motiver å bruke.
Brukt og Blandet vil nok ikke bli noe annderledes enn den har vært,
selv om det nå har gått ett år og man tenker igjennom det
man har gjort og skrevet om her. Jeg er meg og det er det dere får.
Mer bruktfunn, hverdagstanker, dilldall og tullball fra meg.


Jeg lar humla suse, og fortsetter på samme sporet fra i morgen av igjen.
Nå vil jeg takke dere for hyggelige kommentarer og si at jeg setter umåtelig pris på
at dere synes bloggen min er verdt å følge. Tusen tusen takk alle dere fine
mennesker som stikker innom meg her. Jeg synes det er utrolig stas.


Til slutt skal jeg nå publisere vinneren av Trekningen min.
Jeg er gammeldags og har skrevet inn navnene deres på en god gammeldags loddbok.
Hadde rosa K, for dere som kan se det for dere. Rev av nummerlappene og krøllet
dem sammen og puttet i ett sausnebb. Så trakk jeg ut en lapp, og på den sto det:
Anne-Mari Gabrielsen.
Du er den heldige vinner av pyntehåndkle med monogram og ett fløte og sukkersett
i plett. Gratulerer! Send meg adressen din på mail til bekkskog@gmail.com
Så sender jeg deg pakken med tingene.


Så gøy å gi bort noe. Håper vinneren får glede av sakene.
Til dere andre takker jeg for deltagelsen, og får si bedre lykke neste gang. 
Selv om jeg ikke akkurat har planlagt noen ny trekning med det første da. 
Takk for følget gjennom det første året her på bloggen, håper dere 
følger meg det neste også. Jeg ser ihvertfall fram mot nok ett
bloggeår her på Brukt og Blandet.
¤¤¤¤
MASSE KLEMMER FRA MEG TIL DERE:
MARIT

15 kommentarer:

  1. Gratulerer med 1 års jubileet for den fine bloggen din. Håpar det vert mange nye år, for d e so kjekt å følje deg.
    Gratulerer til den heldige vinnaren.......
    God helg.
    Jubelklem frå
    Mildrid-Annette

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 1 år. Dagene her i blogglandia går fort.
    Mye fint å se & mange koselige mennesker å skrive med.
    Ha en flott fredag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ett årsdagen- er så koselig å følge deg :)

    God helg :)

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ett-års dagen, og gleder meg til å følge deg framover.
    Du har en kjempefin blogg med nydelige bilder og mange flotte ideèr.

    Klem

    SvarSlett
  5. Hipp hurra for jubileum! Det er veldig hyggelig å følge deg :D

    God helg!

    Klem, Line.

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med 1 års dagen :)
    Gleder meg til å følge bloggen videre.
    God helg.

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen, gleder meg over at du er i Blogglandia :-)

    SvarSlett
  8. Gratulerer. :) Liker bloggen din veldig godt. Du har alltid så
    mye fint å vise og du skriver så bra. Gleder meg også til å
    følge deg videre.
    Ha en kjempefin helg.
    God klem fra meg til deg.

    SvarSlett
  9. Gratulerer med dagen og TUSEN TAKK fra heldige meg! Har sendt deg mail.
    Ha en fin dag!
    Vh. Anne-Mari

    SvarSlett
  10. GRATULERER!!!!!!!!!!!!
    Ja er ikke blogglandia herlig,akurat som du skriver det så vet ikke jeg!
    Jeg blogger jo egentlig i utgangspunktet for min egen del,storkoser meg npr jeg får sitte en stund ved pc´n og skrive om det som faller meg inn.Den var i utgangspunktet beregnet på slekt og venner som bodde vekke også,med litt oppdateringer om familielivet.Men får en bonus det er med alle kjekke bloggedamer som gir tilbakemeldigner,inspirerer og inkluderer.Blogging er gøy!Så jeg regner med du er storfornøyd med år nummer 1 og er klar for maaange fler!!!! Så koslig å lese bloggen din at!!!!
    God Helg!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  11. Gratulere så masse med jubileum. Nydelige bilder, nyt helgen :)

    SvarSlett
  12. Gratulera så masse! Ser fram til å kikke innom fine gamle ting framover også! :-)

    SvarSlett
  13. Gratulerer med 1 år dagen og gratulerer til den heldige vinner! Veldig koselig å ha blitt kjente med deg, Marit!
    God helg klem fra Jorunn....ja, glemte jo helt å si at bildene var flotte!

    SvarSlett
  14. Gratulerer med jubileum :D
    Ser fram til å følge deg videre

    SvarSlett