onsdag 10. september 2014

Dekorativ boks.

Jeg har utrolig mange bokser av forskjellig slag.
Men i dag skal dere få se på min lille favorittboks. Det er nemlig denne her.
Jeg har håpet å finne den i flere år, men har ikke kommet over den
før på senvinteren i år. Kan tro jeg var glad...




For dere som samler på noe, eller prøver å få tak i noe dere har 
veldig lyst på, men som desverre har gått ut av handelen, dere vet hvordan dette er...
Hjertet hopper og man tror nesten ikke sine egne øyne når man
endelig finner det etterlengtede objektet!


Akkurat sånn var det med denne boksen.
Og jeg er så glad for at den kom i hus etter flere års venting.
Synes fargen og slitasjen er så fin på den.



Håper du også har kost deg med bildene av min favorittboks.
Jeg liker den kjempegodt så dette er litt sånn sukkertøy for øyet for meg...
Rart hvordan en sånn liten ting kan få en i godt humør,
det er jo bare en boks...
¤¤¤¤
Håper dagen din også går i boks. He he.
Klem fra Marit

9 kommentarer:

  1. Heldigvis behøver ikke tingene være så store for å gi glede,- nettopp at du har ventet og ventet på å finne akkurat denne gjør jo gleden over å endelig ha den enda større.Slike prøvelser har jeg også vært igjennom noen ganger du…man venter og venter og har så lyst på noe - det kan til og med gå åresvis - og plutselig så lager det seg til,eller man finner det man er ute etter.Derfor har jeg,som den evige optimist jeg er,troen på at det alltid ordner seg til slutt når det er noe man vrkelig vil ha!!!!!
    Vet du hva jeg lurer på?
    Jeg lurer på hva boksen egentlig har blitt brukt til - dvs hva bokstavene står for,om det er noen betydning i dem eller om det bare er "pynt"?For jeg regner vel med edet er en slags reklame/label ?
    Hadde vært moro å vite!
    Nyyydelig farge på boksen og herlig slitt,og bildene dine er fantastiske!Fikk jammen lyst på en slik boks selv,hihi!!!!
    Ha en deilig onsdag - her er det strålende fint høstvær,hvilket spolerte mine planer om å male siste rest av et høøøøøøyt vindu i gangen her - fikk sola midt i fleisen,men da får jeg gjøre noe annet lurt så lenge til solen kommer på andre sidne av huset :)

    Toveklem .)

    SvarSlett
  2. så morro å se denne boksen, for jeg har nemlig akkuratt samme selv ....liker den veldig godt, og står på skrivebordet med blyanter i :-)
    nydelige bilder!

    klem tone

    SvarSlett
  3. wunderschöne dekoration, ich liebe die farben!!! alles liebe von angie

    SvarSlett
  4. Nydelig boks, ønsker meg også en sånn! De jeg har sett tilsalgs har vært altfor dyre.Tror det har vært sukkertøy i de da de var nye,svensk,om jeg ikke tar helt feil.
    Ha en fin dag!
    Anne-Mari

    SvarSlett
  5. Det er jo de små ting i livet som teller til syvende og sist :-) Og en slik fin boks skjønner jeg godt at du har ønsket deg :-)

    SvarSlett
  6. Fina plåtburkar!! Jag har oxå några sådana :) Kram Anna

    SvarSlett
  7. Du har alltid noe fint å vise oss! Denne var kjempefin :)

    SvarSlett
  8. Nydeleg boks i nydeleg farge! Bittelitt misunnelig! ;-)

    SvarSlett
  9. Veldig fin boks!
    Vet veldig godt hvordan det er å lete etter noe lenge for så plutselig å finne det. Har hatt flere sånne opplevelser - det er nesten så hjertet stopper. ;-)
    Ønsker deg en fin onsdagskveld! :-)
    Klem, Marianne.

    SvarSlett