lørdag 20. september 2014

Endelig lørdag...

Herlig med lørdag dere. Jeg har gledet meg til denne lørdagen lenge...
For i dag skal jeg være med mannen min på Ekebergmarkedet i Oslo. Hurra!!!
Det er minst to år siden sist jeg var der, så dette skal bli gøy.



I dag er det til og med spådd helt greit vær. Sjekket innom Yr.no i går kveld og
så at de lover oss sol og sky og 15 grader. Det lover jo unektelig bra. Tror faktisk at 
solbrillene skal få bli med meg jeg.  For på toppen av Ekebergåsen, 
der skinner sola skikkelig skarpt hvis den først skinner. 
Jeg tenker ikke gå å myse når jeg først er der...



I dag skal jeg skjerpe jaktblikket og se etter kule ting akkurat sånn som jeg liker.
Kanskje dagen i dag resulterer i et bruktfunn innlegg igjen neste lørdag. Vi får se, 
umulig å vite før dagen er omme. Men det skal godt gjøres om jeg ikke kommer tilbake
med noe som helst fra dette gigant markedet her.



 Mannen og jeg går hver til vårt når vi kommer innenfor porten for vi har litt forskjellig
interesseområde. Tror han vil slippe å gå med nesa nedi pappesker fulle av krimskrams slik som
jeg liker. Og jeg vil gjerne slippe å se på motorer og oljete deler til diverse av hans prosjekter.
Så da er den beste løsningen å gå hvert til sitt og surre rundt hver for oss til magen skriker etter
 mat og kaffe, for det har jeg med i sekken. Vi tar lunsjen sammen på samme plass hver gang 
jeg er med. Siden det er et par år siden sist jeg var med gleder jeg meg ekstra masse nå. 
Ønsk meg god jakt da dere!
¤¤¤¤
 Kanskje noen av dere også skal på Ekeberg i dag? 
Da ønsker jeg lykke til med fangsten til dere også. Her er det nok til alle!!!
Lykke til også til deg som kanskje skal på loppis, 
for det er det også mange av denne helga.


5 kommentarer:

  1. God tur og god jakt i dag! Og god helg!! :)

    SvarSlett
  2. Det høres ut til at du vil få en fin dag.God jakt!

    SvarSlett
  3. danke für die schönen bilder, liebe grüße von angie

    SvarSlett
  4. Håper du fant noe fint :-)
    Ønsker deg en god helg :-)

    SvarSlett