onsdag 3. september 2014

Flower Power...

Mer blomster fra meg kommer her i dag, det tar aldri slutt...
Jeg liker så godt blomster med masse farger, og disse sto og nikket til meg
på Kiwi her om dagen.  Og svak for farger som jeg er, ble disse med
hjem til meg, sånn helt utilsiktet.



Dette ble litt av en fargebombe.
Tenk å ha sin egen lille blomsteråker, det hadde vært fint.
Ikke veldig nyttig, slik som grønnsaker og poteter, men tenk hvor gøy
det måtte være å kunne gå i blomsteråkeren sin og bare hente
seg friske fine blomster. En liten drøm jeg har...



Man må slå til når man ser noe man liker av blomster, for det er ikke
sikkert de har akkurat disse neste gang man er innom butikken. 
Blomster er ferskvare og kanskje man kan si at de faktisk er en liten
delikatesse i hverdagen?... Jeg synes ihvertfall det.
¤¤¤¤
Ønsker dere en delikat onsdag.
Klem fra Marit

10 kommentarer:

  1. Ja litt blomster må en ha. En forholdsvis
    billig luksus i hverdagen.
    Her er det flere buketter nå som må kastes,
    evt. fornyes. Må se på de i dag.
    Drømmer om blomsterbedd som blomstrer fra tidlig
    vår til sen høst. Håper jeg klarer å få til det etterhvert.
    Ønsker deg en herlig dag :)

    SvarSlett
  2. Så nydelige blomster! Herlig med masse farger!
    Ønsker deg en fin dag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  3. Helt enig med Marianne - Nydelige blomster og herlige farger :-) Merete-smil :-)

    SvarSlett
  4. Georginer er nydelige :) har mange lilla ved uthuset, men de er så trege med blomstringen. Nydelig med mange i forskjellige farger sammen.

    Ha en nydelig dag

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  5. Så nydelige blomster, og vakre farver :-)
    En blomsteråker hadde ikke vært så dumt... :-)

    SvarSlett
  6. Jeg elsker de fargebombene høsten byr på! :)

    SvarSlett
  7. Her er det stor,flott og ny Kiwi,men dessverre ikke godt drevet.Blomsterbutikken er en av avdelingene som har vært bare sorgen!I dag hadde de fått på fyll (og ikke bare en sort) så jeg kjøpte meg en Hebemix hjem (Weronica) og var fornøyd med å få pynte enda litt til utenfor døren. PÅ bordet finner jeg enda et og annet ute i hagen jeg kan plukke inn heldigvis :)
    Men en egen åker,det hadde vært noe ja! Satser på at diverse bed rundtomkring blir velfylte etterhvert og gjør samme nytten som en åker.
    Herlig fargebombe du har fått deg,rene vitamintabletten spør du meg ;))))

    Ha en fin onsdagskveld!

    Toveklem :)

    SvarSlett
  8. Så flotte blomster. Håper du får deg en slik blomsteråker.

    SvarSlett
  9. Det var en fantastisk flott bukett med georginer og så fine farger sammen!! Koselig glass de står i også:) Nå er det lenge siden jeg har kjøpt meg blomster, men det er fordi vi holder på å pusse opp litt og da blir det så mye rot at blomster må vente.

    Ha en fortsatt fin torsdag og en riktig god helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett