tirsdag 16. september 2014

For en flott helg...

Går fortsatt rundt og er glad etter helga jeg.
Guri malla så fin ei helg jeg har hatt!!! Været har vært kanonbra,
og med venninnefest på fredag og krepselag på lørdag fikk
 man virkelig trimmet både lattermuskler og gane.


Venninnefesten var nesten som en liten "Reunion" å regne.
For vi var en gjeng jenter som var mye sammen for ja Goshameg det
er vel over 15 år siden faktisk... De siste årene har vi bare møttes
veldig sporadisk og ikke alle sammen på en gang heller.


Stikkord for en super venninnefest er noe godt i glasset, (for meg var det litt
Rosevin), god mat (Pastasalat), artige damer som snakker rett fra levra,
og den uhøytidelige atmosfæren som oppstår når man treffer gamle og gode kjente.


På lørdagen i Krepselag fulgte vi vel samme oppskrift med litt godt i glasset for de fleste,
selv om jeg drakk Farris. Tåler ikke mye vin før leddene slår seg helt vrange. Men jeg trenger
ikke vin for å le jeg altså. Dessuten sier jeg mye dumt enten jeg er påvirket eller ikke...
Tror de som kjenner meg kan skrive under på det. He he. Selve laget var helt supert med
søstrene til mannen min og deres herremenner. Lekkert dekket bord og nydelig mat.
Kreps er megagodt, og med denne gjengen rundt seg blir det ikke kjedelig skal jeg love!
Gleder meg allerede til neste års Krepselag jeg, for det har etterhvert blitt en tradisjon det å 
bli bedt til hyttenaboen vår og søstera til mannen min på kreps. Samboer'n hennes haler opp 
nok til det hvert år. Det setter vi pris på alle som får lov å komme!!!


I tillegg til festligheter både fredag og lørdag har jo været vært supert.
Så et par turer i skogen har det også blitt i helga. Ikke noe treningstur akkurat, 
men koselige turer med sopp-posen og kamera på slep. 
Jeg har også fått ryddet litt i "skrotsamlinga" mi på låven og kan vel
avsløre at det kommer en del ting i bloggbutikken min etterhvert utover høsten.
¤¤¤¤
Gleder meg til neste helg allerede jeg.
Været skal bli bra da også!!!
Dessuten har jeg et lite håp om å komme meg
til Ekebergmarkedet i Oslo.
Hvis jeg er snill jente får jeg kanskje lov
å bli med mannen. He he.

3 kommentarer:

  1. Du tar veldig flotte bilder.
    Selv er jeg ikke så flink til å stille opp,
    finne frem masse for å ta bilder.
    Koselig med godt selskap.
    Trodde nesten du hadde vært på loppemarkeder også.
    Du får ha lykke til neste helg.
    Vi reiser til Jæren, så kanskje det er
    noe underveis å se på.
    Ønsker deg en flott dag :)

    SvarSlett
  2. ich liebe die alten teile!!! angie

    SvarSlett
  3. Det høres ut som om du har hatt en hyggelig helg, ja :-)
    Og fine bilder du har tatt :-)
    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett