mandag 1. september 2014

Første dag i første høstmåned.

Vil ikke være en gledesdreper altså, men i dag er det første dag 
i den føste høstmåneden i 2014. Synes vi har hatt så mye flott sommer i år. Herlig!!!
Så da gjør det ikke noe om høsten kommer. Tenk på alle farger og klarværsdager som
 forhåpentligvis ligger foran oss å venter. Høsten har absolutt sine kvaliteter å by på den også.
 Jeg liker høsten jeg. Men for å minnes en flott sommer lar jeg dette ene bildet
 være minnet om årets herlige sommer, og ønsker høsten velkommen. 
September er en høstmåned og har masse å gi!!!


I år har jeg sett en del sommerfugler, men ikke klart å ta noen bilder av dem.
De flagret så raskt avsted at jeg ikke har rukket å trykke på utløseren på kamera en gang. 
Ikke verdens beste sommerfuglbilde dette heller må jeg si. Men jeg får være fornøyd med at 
jeg fikk et i det hele tatt. Akkurat dette bildet symboliserer årets sommer godt synes jeg.
Sol, blomster, det grønne og så prikken over i'en sommerfuglen
som sitter der så fargerik og fin. 
¤¤¤¤
Sommeren 2014 kommer ikke til å gå i glemmeboka
med det første. Så flott vi har hatt det i år!!!
Nå ønsker jeg høsten velkommen til gards med alt det fine
den har å by på. Velkommen høst!!!

4 kommentarer:

  1. herlig bilde
    ja heldige oss som har disse årstidene
    i dag vasker jeg vindu...
    kos deg i din herlige heim
    søte du
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Så flott bilde,nei det er jammen ikke lett å
    ta bilde av sommerfugler. Syns høsten er
    en deilig årstid , alle årstider har sin sjarm.
    Ha en fin kveld.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Med den flotte sommeren vi har hatt , ønsker jeg også høsten velkommen med glede .
    Flott bilde du har tatt ...
    Har prøvd meg på noen sommerfuglbilder jeg og ..
    men som du sier ...de flakser av sted før jeg vet ordet av det .

    Ønsker deg fine septemberdager !
    Koselig du ville bli med på giveaway hos meg !
    Klem Anne

    SvarSlett
  4. Jeg tror det blir en fin høst - med mye bra vær, kjenner det på gikta :)

    Jeg fikk tilbake nettet i dag så er en gledens dag, hi hi :)

    Ha det så fint


    Klemmer Monica

    SvarSlett