søndag 21. september 2014

God søndag.

En super søndag venter igjen.
Tenk at været fortsatt holder seg så bra da dere.
Det er vel dette som kalles "Indian Summer", er det ikke?



Dette Velkommen skiltet, har jeg kjøpt på ei bruktsjappe
denne uka forresten. Det er laget av BITTE, hun har laget mange slike
herlige produkter opp igjennom årene. Jeg har flere ting av henne
rundt omkring i huset. Synes streken hennes er så søt.



Avslutter med Velkommen bildet her i dag.
Ønsker den nye uka vi går inn i, i morgen Velkommen!
Håper du får en spennende og flott søndag.
¤¤¤¤
PS. Jeg kom ikke tomhendt hjem fra Ekeberg i går...
Så det blir bruktfunn innlegg igjen neste lørdag. Da skal dere få se hva slags
skatter jeg kom hjem med. Jeg gleder meg til å vise dere det, selv om
det som vanlig er mest småting!DS

1 kommentar:

  1. Det ville overraske meg veldig om du kom tomhendt hjem fra Ekeberg..hihihi...gleder meg til å shva du fant, du finner jo alltid så mye fint! Så fine bilder i forrige innlegg, lekkert med rognebærene i det hvite sausenebbet eller terrinen....hvitt og rødt sammen er så pent.
    Her har det vært overskyet og litt regn foreløpig, men det ser ut til å lysne nå:) Søtt det skiltet, synes å huske disse fra "gamle" dager.

    En riktig god søndag til deg også, Marit!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett