mandag 22. september 2014

Høstens farger er nydelige.

Den høstlige fargepaletten er nydelig.
Jeg faller for disse fargene hele tiden, og i interiøret hos
oss finner man også disse fargene igjen.



Gult, og oransje, dette er farger som gir energi.
Mens de mørke røde nyansene sammen med det grønne
er med på å roe det hele ned litt.



Jeg liker kombinasjonen med det vitale og det litt rolige.
Synes det blir avbalansert og fint når man har litt av hvert blandet sammen.
Noen ganger er det fint med en ren energibombe i gult eller oransje, 
Men som regel går jeg for en miks av vitalt og rolig.




Da kjører vi igang ei ny uke med disse
fargesterke bildene og håper at uka blir akkurat 
så fargerik og fin den også.

8 kommentarer:

  1. Hei og god mandag!
    Heilt einig!!! Elsker høstfargene!
    De gir liksom så mykje energi!! :o)
    Eg har masse gult innslag i interiøret, det gule går som "en rød tråd" i stova hos meg :o)
    Ha ei super fin ny veke!

    SvarSlett
  2. Nyydelige bilder og ikke minst farger.
    Ønsker deg en fin ny uke. :))
    Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Så fine bilder, og fantastiske farver :-)
    Høsten er en fantastisk årstid som jeg ser frem til mot hvert år :-)
    Ha en fin uke :-)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder, som alltid! :) Jeg også elsker disse fargene, og nå er jo faktisk høsten min favoritt-årstid også :) Og som meg, som har et forholdsvis rolig og hvitt interiør, liker jeg å freshe opp med litt energifarger en gang i blant. Og da er jo blomster supert å bruke!

    Ha god og fargerik start på uken.

    Klem, Line :)

    SvarSlett
  5. Med meg er det sånn at jeg foretrekker disse fargene på høsten, men helt andre farger på våren. Sikkert med andre også. Flotte bilder! (",)

    SvarSlett
  6. Skikkelige høstbilder dette her :)
    Hos meg går det mest i lyse farger hele året...

    Høstklem, Gerd Kr.

    SvarSlett
  7. Åh så vackra bilder!! Härliga höstfärger :) Ha det fint. Kram Anna

    SvarSlett
  8. En skikkelig herlig fargeglede :-)
    Nå når jeg har kommet meg litt over at sommeren har tatt slutt, så gleder jeg meg over alle de fine fargene jeg kan nyte nå på høsten - både inn og ute :-) Merete-smil :-)

    SvarSlett