søndag 7. september 2014

Like bra brukt. The real deal!

Selvsagt må jeg være med i denne konkurransen.
Navnet på bloggen sier jo litt, Brukt og Blandet... Så ja jeg har et
nært og godt forhold til brukte ting. Kvier meg ikke for å kjøpe eller selge
 både det ene og det andre på Finn.no,  Kjøper også mye brukt ellers
på loppis eller bruktsjapper rundt omkring.


Lar denne søte lyseblå mopeden til mannen i huset være maskot i dag.  
Den er kjøpt på Finn.no og er nå igjen å finne til salgs samme sted. 
Vi har hatt glede av den i noen år nå og håper at noen andre
 har lyst til å glede seg over den videre.


Når det er sagt så kvier jeg meg ikke for å kjøpe det meste brukt jeg.
Her hos oss har vi hentet hjem brukt sofa, spisestue, kjøleskap, middagsservise 
og mye mer etter tråling av Finn.no


Det gamle fortjener å bli tatt vare på og brukes av noen som setter pris på 
kvalitetene det har. Det gamle og opprinnelige er stort sett det vi kopierer i dag.
Så både design og funkjson er ofte vel så bra brukt og originalt,
som det du får i en nyere kopi.
Husk at det gamle er "The real deal"!!!


Hummer og kanari og ikke så mye interiør her kanskje, men design er det
definitivt uansett hvordan man vrir og vrenger på det. Vakre former og fasonger på 
alt fra mopeden til sausenebbet. Dessuten er tingene på bildene fra mange
ulike land, mopeden er Tysk, sauskoppen Fransk, kaffekjelen Finsk og 
N-skiltet Norsk. Så det symboliserer litt av hvordan verden også
er i dag, nemlig tilgjengelig. Det er også et ord som passer
til Finn.no, som gjør alt mulig tilgjengelig for alle!
Tror både damer og herrer unge som gamle
har ting å se etter hos vår alles så 
Kjære Finn!!!
¤¤¤¤
Melder meg med dette på Norske Interiørbloggers Septemberutfordring.
Flere kule bruktinnlegg kan du finne HER
Brukt er best til hverdag og fest. He he.



3 kommentarer:

  1. Så herlig gammel moped og så den fine fargen! Likte veldig godt sausenebbet ditt også:) Så heldig du er som har glassepler i hagen, jeg skulle gjerne ha satt tennene i noen av de!! Lykke til hos NIB:)

    Ha en ny fin uke, Marit!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Her var det mange fine ting! Jeg, som tidligere mopedjente, synes den gamle mopeden var superfin! ;) Lykke til hos NIB, fint bidrag :)

    Ps: av en eller annen grunn har dine kommentarer lagt seg i innboksen hvor de "suspekte" meldingene legger seg. Har ingen aning hvorfor! Men jeg har prøvd å fikse det nå ;) Det er altså derfor jeg ikke har svart på de siste kommentarene, fordi jeg ikke har sett dem. Tusen takk for fine, forståelsesfulle og oppmuntrende ord på mitt "hjerte"-innlegg her om dagen! :)

    God tirsdag!

    SvarSlett
  3. For en fin moped da...riktig så koselig farge!
    Brukt er bra, det er vi jo skjønt enige om. Kikker stadig innom deg, mye flotte saker!

    Ha en fortsatt fin uke

    SvarSlett