torsdag 11. september 2014

"Nytt" lyshus med mer.

Kjenner allerede på at høsten er tiden hvor redebyggeren i meg
virkelig kommer fram. Jeg vil forandre og gjøre om og har masse ideer.
Tiden og lommeboka strekker desverre ikke til, så det blir med
små ny-innkjøp og ikke så mye mer enn drømmene...



Men litt fornyelser av det gamle man har det er ikke så dyrt.
og dessuten er det gøy å prøve ut ideene man har klekket ut. Her har jeg sprayet
et sinkhus jeg hadde fra før. Sprayet det hvitt nederst og tok gullsprayen
fatt overst. Synes resultatet ble kult jeg.



Sprayet også ett stort syltetøyglass på samme måten.
Tenkte at jeg måtte ha et par ting med samme effekten på.
Og den svarte telysestaken er ny, kjøpt på fabrikkutsalg
til en meget billig penge.




 Skal ikke så mye til for at jeg blir fornøyd, og disse tingene her er nok til at jeg
 blir glad og får stilt suget etter noe nytt en liten stund. Kombinasjonen sort og gull har jeg fått 
veldig sansen for faktisk.Som du ser av bildene har kveldene blitt mørkere og litt gyllent
 skjær fra levende lys er så absolutt hyggelig nå.  Skulle nesten tro man brukte
levende lys som varmekilde for tiden. Hi hi.

3 kommentarer:

  1. levende lys går det mye av hjemme her også :)
    Ser at lyslageret mitt har minket på siden jeg ikke har fylt på siden i vinter.
    Så nille hadde tilbud på lys så tror jeg må dit å fylle på :)

    SvarSlett
  2. Superkoselig!!
    Digger lys og koselig høststemning!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  3. gøy å fornye ting
    og du lykkes med det
    ja nå går det unna på te lys
    kos deg
    klem Eli:)

    SvarSlett