søndag 14. september 2014

Rustikk og rosa på en søndag.

Innom bloggen med noen rustikke og rosa bilder i dag.
Å blande rødt og rosa var jo fy, fy, i min ungdom på 80 tallet.
Men nå tar jeg toppfart og blander akkurat de fargene jeg
sjøl vil, og rødt og rosalilla, det går helt fint!!!


Lyng og Krysantemum og en sliten krakk.
Det er mine høstmotiver i dag.
La søndagen være en fargerik dag.
 Så hvorfor ikke bare kjøre på?


Høstlyng liker jeg godt. Skulle ønske vi hadde Røsslyng i nærheten,
for da hadde jeg plukket i hauger og lass!
Siden vi ikke har det så får det duge med de jeg får  kjøpt på butikken.


Med dette ønsker jeg alle som titter innom en 
fargerik og rustikk søndag.
Vær litt tøff og bland noen rare farger du også.
Jeg blir glad av sånt jeg!!!

6 kommentarer:

  1. Herlige bilder. Skikkelig høstmotiv.
    Helt greit med høst når den er så varm og fin som nå.
    Har ikke kjøpt lyng enda. Kanskje jeg kan plukke noe når vi skal kjøre
    over Hardangervidda neste helg? Får se om vi finner en fin plass
    å stoppe underveis.
    Ja er det ikke rart hvordan farge"lovene" forandrer seg?
    Husker også det at lilla og rødt gikk det ikke ann å ha sammen.
    Nå går det ann i både interiør og på klær.
    Nydelige de tallerkene under herl.
    Ønsker deg en herlig søndag :)

    SvarSlett
  2. danke für die schönen bilder und einen schönen sonntag wünscht angie

    SvarSlett
  3. Rødt og rosalilla går helt fint sammen, spesielt i en setting som dette - kjempefint ble det :-)
    Ønsker deg en deilig søndag :-)

    SvarSlett
  4. Synes det er kjempefint med den røffe krakken og høstblomstene til! Og helt enig; bland farger som du sjøl blir glad av! :) Ønsker deg en strålende søndagskveld! Nå skal jeg ut i den deilige høstsola. Klem

    SvarSlett
  5. Synes dette var en knakendes artig fargemix! Synes man skal få mikse og trikse med farger slik man har lyst til. Da blir alle glade! :D Ønsker deg en god uke som kommer. Klem Madelén

    SvarSlett