lørdag 6. september 2014

Variasjoner rundt en rosa blomst...

Må først bare takke og bukke for alle hyggelige
kommentarer til gårsdagens ettårsfeiring her hos meg.
Gir masse inspirasjon til å blogge videre det.
Og i dag er vi igang med år nr 2, rett og slett enda mer gøy
enn det var for ett år siden, da jeg var veldig usikker på
konseptet med min personlige blogg. Nå er jeg mer sikker
 på at noen setter pris på hverdagstanker og bilder jeg tar.
 Det er fint å tenke på det, og jeg fortsetter i samme gata som før.
¤¤¤¤
Å ta masse bilder det er supergøy.
Jeg blir vel egentlig litt oppslukt når jeg finner noe som er morsomt 
å ta bilder av. Slik var det da jeg dreiv på her...




Som overskriften på dagens innlegg sier, er det min rosa Krysantemum,
 som har fått rollen som fotomodell. Jeg fikk helt blod på tann og knipset i veg med 
hovedrolleinnehaveren foran ulike bakgrunner og underlag. 




Det gamle kameraet mitt henger fortsatt med og denne gangen
oppførte det seg merkelig nok helt fint. Kanskje det er redd for å bli lagt på
hylla og støve ned? Jeg er glad til så lenge det holder koken. Er litt sånn av natur at jeg
 ikke kjøper nytt før dette tar helt kvelden, selv om jeg har veeeldig lyst på ett nytt.
Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves heter det,
så da venter jeg da...
¤¤¤¤
Venter du på noe godt, eller morsomt?
Del det gjerne med meg i kommentarfeltet under her.
Fin lørdag til deg uansett om du venter eller ikke.
Marit

5 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med 1-årsdagn i blogglandia - det gikk meg rett og slett hus forbi. :-(
    Du skriver en veldig koselig blogg, og du er veldig flink til å ta bilder.
    Selv om jeg ikke er så veldig aktiv for tiden, er jeg stadig innom og leser det du skriver og ser på vakre bilder. :-)
    Jeg venter på at vi skal på hytta i morgen - et deilig pusterom i en hektisk hverdag. :-)
    Riktig god helg til deg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  2. Så fine bilder du har tatt :-) Jeg kjenner godt til det å få blod på tann når det gjelder å ta bilder :-) Ønsker meg et nytt kamera jeg også.
    Gratulerer med ettårsdagen - og god helg :-)

    SvarSlett
  3. Morsomt å se hvor forskjellig ting (blomster) tar seg ut med ulik bakgrunn!

    SvarSlett
  4. Olá, Marit,

    Seu blog é adorável!

    Que belas fotos...lindo, lindo!!

    E que venham muitos outros anos com seu muito bom gosto.

    Parabéns,

    beiijinhos,

    Lígia e =^.^=

    SvarSlett
  5. Oh så vackert! Gillar blommorna...färgerna...allt! Gillar din blogg såååå mycket!
    Ha en skön helg, sköt om dig.
    Kram,
    Titti

    SvarSlett