torsdag 4. september 2014

Vintage eske til kjøkkenet.

Tenk at denne boksen her er gammel da. 
Kunne faktisk vært noe jeg hadde kjøpt, på for eksempel Traktøren,
eller en annen butikk med godt utvalg av kjøkkenutstyr.



Min lille boks er selvsagt et bruktkjøp.
Den er også fylt opp med hvite knapper, disse var i boksen
da jeg kjøpte den. Så det er flere enn meg
som ikke kaster, men tar vare på.


Dekorative herlige knapper.
Kanskje disse får nytt liv på en pute.
Har ihvertfall designet klart i hodet.
Men når jeg får ånden til å lage 
den, det vet jeg ikke...



Jeg holder en knapp på at 
dette blir en god dag..
Kos deg.
¤¤¤¤
HUSK OGSÅ AT:
I dag er siste dagen du kan melde deg på trekningen jeg har gående.
Vinneren trekkes i morgen. Meld deg på HER

3 kommentarer:

  1. Vi er helt enige om at det brukte og gamle er flottest :) den sjelen og den gode nostalgiske følelsen det gir- det er herlig det.

    Ønsker deg en herlig kveld :)

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  2. Den boksen var skikkelig fin!!

    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  3. For en vaker skatt du har funnet,
    med så flotte knapper!
    Nydelig grønnfarge har
    den også - SUKK:)

    Ha en fin kveld.

    Høstklem, Gerd Kr.

    SvarSlett