fredag 3. oktober 2014

Å herlige fredag.

I dag er det jammen meg fredag igjen, 
så fort som uka går. Nå kan vi ønske helga velkommen
nok en gang. Jeg gleder meg, for jeg starter også 
på en ukes ferie nå. Herlig!!!



I dag blir det litt rustikke bilder fra trappa vår,
eller inngangspartiet heter det vel egentlig, Men jeg kaller
det "ute på trappa". Litt rustikk høst det er helt meg.


De grønne skuffene pynter opp her ute nå.
Sjekk ut den herlige kombinasjonen av lilla, rosa og grønt da.
Får ikke nok av disse fargene...





Velkommen helg og velkommen til en herlig
ferieuke for min del. Har som vanlig ingen planer annet
enn å kose meg i ferien. Det er det beste jeg vet. Hi hi.
Kos dere i helga dere også.

2 kommentarer:

  1. super dekoration, ich liebe die grüne farbe ihres möbelstückes!!! schönen freitag wünscht angie aus deutschland

    SvarSlett
  2. Kjempekoslig på trappa di Marit,og dn grønnfargen er jo bare helt herlig!!Herlig med ferie også,nå må du kose deg!Nå begynner ungene på høstferie her,det betyr alt annet enn ferie for meg,hihi ;)
    Men kos likevel ;)
    I helgen blir det mye hpndball med turering,og til kvelden er det meldt 1 meter nedbør du!!!
    Tror jeg rett og slett må plukke inn både det som står "på trappen" og ellers rundtomkring ;)
    Så får det blåse og regne mens vi står inne i en kald hall og hutrer ;)

    God helg,god ferie!!
    TOveklem .)

    SvarSlett