søndag 19. oktober 2014

A rainy (sun)day.

På tur rundt omkring med kamera i regnvær.
Mye fint å ta bilder av da også. Mykt høstregn som dette
gir en helt egen følelse. Rolig og godt.
Søndagsstemning.





Vanndråper og et blad på et bilpanser.
Frisk og god luft ute og selv dråper på et panser kan være fint.
 Vått er flott, ihvertfall innimellom.
¤¤¤¤
Og jeg er glad for at snøen er borte igjen.
Kan vente til desember før vi får mer av den for min del.
Men det er jo ikke jeg som bestemmer det da...
GOD SØNDAG 

8 kommentarer:

  1. Så fine bilder - ja, vått kan være flott :-)

    God søndag til deg :-)

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder. Det er virkelig vakkert med høstbilder :)
    og snø....nei det vil vi ikke ha ennå!

    ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  3. God Morgen :)Nydelige Bilder du har tatt.Kjenner meg litt igjen i det du skriver.Når jeg er ute,enten det er nå på tur eller io andre ærend,skulle jeg til stadighet ønske jeg hadde med meg kamera for motivene står i kø ute om dagen!Fantastiske farger og en fantastisk høst,man kan ikke annet enn være veldig takknemlig!!! Nå har vi også fått litt regn men det gjør bare godt og en liten pause gjør ingenting,vi har vel hatt den fineste høsten i manns minne her på Sunnmøre!Andre steder sliter jo med snø allerede.Den har jeg betilt til siste uken før jul,men er ikke sikker på jeg blir bønnhørt ;)
    Vi får ta det som kommer,og gjøre som deg,stoppe opp og få med oss det nydelige!

    Toveklem .)

    SvarSlett
  4. Regn blir som solskinn med disse fine bildene dine:)
    Her på Helgeland blåser det surt idag - så dagen nytes inne.

    En fin søndag ønsker jeg deg og dine.

    Klem, Gerd Kr.

    SvarSlett
  5. Fine høststemninger du deler med oss....:) Alt blir vakkert om vi er åpne for det:) Klem

    SvarSlett
  6. Vi er så heldige som har fire flotte årstider å glede oss til, men høsten er og blir en av mine favoritter. Da får jeg ny kreativ iver, samtidig som jeg kan sitte inne med en film eller god bok uten dårlig samvittighet. Hvem vet... kanskje jeg til og med får pustet littegranne mer liv i bloggen.
    Tusen takk for kommentaren på soverommet vårt. Kjempefornøyd! Nå må jeg bare gjøre plass til mannens tegneserie samling som har liggi i pappesker de siste 5 årene. De skal få hedersplass på soverommet.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  7. Vilka vackra höstbilder du visar.
    Kram Frida

    SvarSlett
  8. Flotte høstbilder i regnværet, Marit! Det har sin sjarm å ta bilder når det regner, det er helt klart! Så fine brukfunn i forrige innlegg!
    En riktig fin ny uke ønskes deg:)
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett