torsdag 16. oktober 2014

Ballettskoene...

Har tidligere skrevet om ballettsko feilkjøpet mitt.
Slike sko har jeg hatt lyst på leeenge, men fikk liksom ikke dreisen
på dem i interiøret  da de ankom hos meg. Men jeg gir meg ikke så lett, når de
nå endelig var i hus måtte jeg prøve en gang til. Vil jo så gjerne
ha de som dekorasjon. Hatt lyst på sånne fra jeg var liten.
Så man kan si det er en gammel drøm...




Nå klarte jeg endelig å fange litt mer av den følelsen
jeg hadde tenkt meg, at disse skoene skulle gi i en dekorsammenheng. 
En liten dose romantisk og lett nostalgi ville jeg at de skulle gi meg.
Nå føler jeg at de kan få stå framme.




Så det gjaldt nok en gang å ikke gi seg med det samme.
Det stemmer altså i de fleste tilfeller, får man det ikke til med en gang
må man prøve igjen. Og jammen funket det denne gangen også.





Ja ja , da har jeg iallefall en liten ballerina dekorasjon på krakken min.
Det er sånn man må gjøre det når man ikke akkurat er en Prima Ballerina sjøl. He he.
Et lite drømmehjørne fra barndommen dette, Det nærmeste jeg har vært noe med ballett
 noen gang, var en Barbiedukke jeg hadde, som var iført ballettkjole.  Både Barbie og 
Ballett er ganske langt unna hva jeg egentlig kan identifiseres med. 
Rustikk passer nok bedre på meg trur eg...
Men det lever jeg greit med altså!!!
¤¤¤¤
Ha en grasiøs og flott dag på tåspissene da dere.
Det er jo lov å drømme vet dere. Hi hi.


4 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Ja, det er viktig å ikkje gi seg over med ein gang, men prøve gjerne igjen og igjen... ;o)
    Nydelige sko og eit flott og romantisk dekor.
    Har nåke slike kjøp eg og, ting ein har hatt lyst på sååååååå lenge, men når ein får det, så finner ein ut at det kanskje ikkje passer heilt inn likevel...
    Vel, kjekt du fann ein plass til dei ;o)
    Ha ein fin dag, på tåspissen eller ei

    SvarSlett
  2. Ja det ble et skikkelig fint romantisk hjørne det der.
    Noen ganger tar det litt tid å finne rett plass for ting.
    Var slik med globusen min også. Hadde hatt lyst på
    det ganske lenge, men den passet ikke inn da jeg fikk
    den hjem, ikke før nå nettopp som jeg fant den rette
    plassen til den. Har opplevd det med flere ting,
    De må stå litt på "vent" før en kan plassere de
    Men det er jo greit det. Da blir det nesten som en ny
    ting å glede seg over når en først ser at den står der den
    passer inn.
    Ha en fortryllende fin dag :)

    SvarSlett
  3. Hihi…og jeg drømte (og drømmer pittelitt enda) om å danse avgårde på isen!!!! Litt ballerinaaktig det også,men totalt uvirkelig siden det ikke finnes ishall på desse kanter.I mitt neste liv håper jeg?Da vil jeg danse isdans,selskapsdans og spille harpe eller fiolin og synge opera.Jaja!Say no more.Det er sikkert godt at enkelte ting er bare drømmer..har riktignok prøvdå overtale ungene til noen av tingene men totalt uten respons!!!!
    Så det er vel meningen at vi alle skal ha våre egne drømmer :)
    Synes du har dandert og dekrorert rett lekkert jeg Marit!!!! Nydelige sko og nydelige roser,aldeles romantisk!!!! har et par sånne sko selv,mine henger på badet av en eller annen merkelig grunn.Men så er vel hele badet mitt merkelig hihi,ser mest ut som et museum men så er det ihvertfall ikke kjedelig å gå på do!
    Drømmer du som meg om en nydelig ballerina kjole og englevinger også???
    Ufyselig dyrt bare :(

    nei jeg får nok heller konsentrere meg med å drømme om alt jeg skal gjøre i dag,og ta an ting av gangen så kan ihvertfall de drømmene bli noe av! :)
    Ha en superduper torsdag :)))
    Toveklem :)

    SvarSlett
  4. Ønsker deg en dag med mange fine piruetter :-)

    SvarSlett