mandag 13. oktober 2014

Bilder fra gamlehuset.

I dag får dere servert noen bilder fra gamlehuset vårt.
Hadde en liten sammenkomst med noen venner der på lørdag.
Jeg har ikke vist dere dette rommet før, bare fra konfirmasjonen til yngstesønnen,
men da hadde vi jo tatt ut alle møblene som står der til daglig.
Nå får dere en titt på hvordan det egentlig er der.




Gamle møbler, og loppekjøp, arv og kjøp i antikvitetsbutikker er her samlet i en 
salig blanding. Akkurat sånn jeg vil ha det. Litt fra hvert prestegjeld kan man vel si.
Men det er liksom blitt min signatur det, å blande det meste sammen.


Her er det lyng både ute og inne for tida.
Egner seg godt innendørs også lyngplantene. 
Ihvertfall hvis de får stå i ro...




Da var dagens titt inn i min stue over.
Er egentlig mer å ta bilde av, men fikk ikke til å ta
skikkelige bilder av resten. Manglet litt lys.
Håper på en fin uke for alle.

8 kommentarer:

  1. Så heldig du er som har en slik stue å bruke til samenkomster.
    Flotte gamle møbler du har der.
    Ha en flott dag .)

    SvarSlett
  2. Så herlig et rom!! og tusen tusen takk for titten :-)
    (Og så nydelige de var de rosekoppene)

    SvarSlett
  3. You have a warm and cozy room, I love your eclectic style. Wishing you a wonderful week ahead! Hetty

    SvarSlett
  4. For et stemningsfullt og nydelig rom! Og med den gamle, nydelige blåfargen intakt på møblene :) Herlig!
    Nå har jeg akkurat satt i gang en "giveaway" på bloggen min. Det er tre forskjellige bøker å vinne. Bli med, da vel :)

    SvarSlett
  5. Koselige bilder og herlig stemning :)

    Ønsker deg en fin fin uke

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  6. Så koselig du har det i gamlehuset! (",) Det ser ut som det er samme type panel som jeg har her i huset, jeg liker den veldig godt.

    SvarSlett
  7. Å, jeg elsker gamlehus! Du hadde det jo kjempe koselig der! Jeg blir reint nostalgisk jeg. ;) Den blå gamle kommoden/benken var så fin!

    Klem

    SvarSlett
  8. Fantastisk koslig Marit,dette burde du legge ut bilder fra oftere - et rom helt etter min smak,med et sammensurium av skatter :)))
    Så koslig det må være å invitere gjester her,må jo være en vidunderlig stemning :))))
    Heldig du er som har den muligheten!!!!! :)
    God ny uke!
    Toveklem :)

    SvarSlett