fredag 10. oktober 2014

Dagen i dag i bilder.

I dag har jeg vært ivrig med fotoapparatet, så dere får
en liten gjennomgang av dagen i dag i bilder herfra på fredagskvelden.
Ikke så spennende, men alle dager er ikke det.
Ihvertfall ikke her hos meg.


Dagen startet med regn og lys ble tent på bord og i vinduer fra morgenen av. 


Telysestaker i alle variasjoner på ett brett.
Så stakk solen i og jeg måtte ta en tur ut, men solstreifet varte ikke så lenge 
at jeg fikk tatt noen bilder.


Prøvde å lage litt stemning i frukthagen.
En gammel lykt fikk henge i et kirsebærtre.


Så fanget jeg dagens siste lysstråler her fra baksiden av huset vårt.
Har vært en usedvanlig rolig dag i dag. 
Ikke noe man måtte gjøre, bare tatt alt i mitt tempo.
Det er en god fredagsfølelse det.
Klar for TV kvelden i godstolen nå...
Herlig fredagskveld til dere andre også.

2 kommentarer:

  1. danke für die schönen bilder und liebe grüße von angie aus deutschland

    SvarSlett
  2. Veldig fine bilder, Marit...flotte de høstbildene i forrige innlegg også! Da vi hadde huset i Sverige hadde jeg flere lykter i de gamle frukttrærne, det var så koselig på kveldene når lyktene var tent + at de etterhvert fikk en fin patina av å henge ute året rundt.
    Ha en god helg og kos deg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett