torsdag 16. oktober 2014

Det snør, dagens overraskelse!!!

Dette kommer like overraskende på hvert år!!!
Rart hvordan det er med den snøen, lyst og pent blir det, men den kan
da godt vente litt, synes jeg. Sånn er det alltid.




Dette er hva som ventet meg da jeg sto opp i dag tidlig.
En verden dekket av ett tynt hvitt teppe.


Har ikke lyst til å ønske vinteren velkommen riktig enda,
men en liten forsmak har vi visst fått i dag.




Flere som har hatt snø enda?
Jeg bor på ca 400 m.o.h så det er ikke så veldig høyt her,
men høyt nok til at det var snø i dag ihvertfall.
Jeg får leve med det, selv om jeg ikke håpet på dette enda...
Fortsatt god dag til dere.
PS. Har lagt inn litt småtteri i bloggbutikken i dag også.

3 kommentarer:

  1. Den forsvinner vel igjen. Kan en jo håpe på.
    Er ikke kommet noe her hos oss, men så bor vi
    helt ved fjorden. Tror det er ca 150moh. Eller
    kanskje det bare var 120. Husker ikke helt.
    Men vi ser snø på åskantene rundt oss.
    Mannen fant ut han ville skifte dekk i dag,
    for sikkerhets skyld.
    Men jeg syns vi kan vente en måned enda,
    for jeg vil ikke ha snø og glatte veier før i
    desember, Men det er vel dessverre ikke jeg som
    bestemmer det.
    Er jo litt fint å se på da.
    Ha en fortsatt god dag :)

    SvarSlett
  2. Syns det så riktig så koselig ut jeg! Hehe, men nå er jeg svak for de kalde årstidene ;) Men det forsvinner nok igjen, så det blir nok ingen vinter helt enda. Det har ikke snødd her, men der gubben jobber hadde det sludda i hele dag, så om det blir et par mer kalde grader faller vel den første snøen her også :) Men vi får nok beholde høsten noen uker til tenker jeg :) Fine bilder av den første snøen i alle fall :)

    God kveld :) Klem

    SvarSlett
  3. Men du så fint!! Det är vackert med den första frostiga snön :) Kram Anna

    SvarSlett