onsdag 15. oktober 2014

Details, I love it !!!

Det er noe med de små detaljene rundt omkring.
Jeg liker å fange dem opp. Eller jeg prøver ihvertfall å fange dem.
Det spesielle lyset, herlig slitasje, fargene, nostagien ja hva det måtte være.
Håper dere forstår hva jeg mener etter å ha sett på bildene.








Små ting som får det hele til å stemme liksom.
Jeg tror jeg kan si at jeg ELSKER sånne små ting som dette.
Å si at man elsker noe er voldsomt, men dette er jeg
absolutt ikke i tvil om at jeg ELSKER: 
God dag til alle fine blogglesere.

4 kommentarer:

  1. God morgon
    Let meg stadig imponere av dei utruleg fine bilda dine. Du e flinke altså

    Klem
    Mildrid - Annette

    SvarSlett
  2. danke für die schönen bilder!!! einen schönen mittwoch wünscht angie aus deutschland

    SvarSlett
  3. Hei på deg!
    Heilt einig med deg, detaljene utgjør den store forskjell på fint og vanvittig sjarmerende...
    Mykje er fint, mykje er flott, men å få fram sjarm, nostalgi og det heilt spesielle, MÅ detaljene stemme....
    Blei nyskjerrig på den gule boksen (?) din... Har sjølv ein forkjærlighet for gule ting... De utgjør detaljer i stova mi...
    Ynskjer deg ein flott dag!
    klem

    SvarSlett
  4. Du er flink til å fange stemningen i detaljene.
    Flott :)

    SvarSlett