fredag 31. oktober 2014

Halloween...

Komme ikke unna at det i dag er HALLOWEEN.
En dag jeg har litt blandede følelser for. Kan ikke noe for det men
synes det er en dag mest for handelsstanden...


Men bevares jeg er da ikke helt slem HEKS heller!!! He he he....
Så jeg har så klart kjøpt inn noe snop om noen små søte "vampyrer, djevelunger, 
hekseaspiranter eller småspøkelser" skulle tørre å banke på døra vår. 


Alle bildene i dette innlegget har jeg hentet på Pinterest.
For hos meg er det faktisk INGEN Halloween effekter å spore...
Eller forresten det er det jo. Heksa sjøl har fri idag, så jeg er jo hjemme 
og den svarte utekatten vår er alltid her. Så kanskje det er litt 
spooky her alikevel da... (Knirkelatter)


(Blir nok ikke noen langtur på denne heksa i dag, for automatkassa på 
sopelimen min er ikke helt grei om dagen, så jeg flyr bare i lav høyde rundt i nærområdet.) 
Uansett om du liker eller ikke liker denne dagen håper jeg du får en flott en.

6 kommentarer:

  1. Halloween er nok kommet for å bli så for en prøve å gjøre det beste ut av det....

    SvarSlett
  2. Skal ha en flott dag, helt uten halloween innslag, tror jeg.
    Har forresten et gresskar nede som sønnen kom hjem med.
    Jeg skal ikek skjære det ut så vist ikke han eller jenta hans gjøre det,
    blir det ikke noe gresskarlys på trappa her.
    Reiser jo brot midt på dagen i dag, så her blir ikke mye godt å få
    om noen skulle ringe på døra.
    Ha ei fortryllende flott helg:.)

    SvarSlett
  3. Hei på deg!
    Hi, hi.. artig innlegg ;o)
    Men enig med deg, føler Hallooween er ein kjøpefest uten like... Er vel ikkje noe vi har tradisjon for her i Norge...?!
    Så ingen halloween pynt hos meg heller, men må vel kjøpe inn litt goddis til små spøkelser som ringer på ;o)
    Håper du får ein fin, fin dag uansett og ei god helg!
    klem til deg!

    SvarSlett
  4. wow!!! danke für die wunderschönen bilder und inspirationen, einen schönen freitag wünscht angie aus deutschland

    SvarSlett
  5. Flotte Halloween bilder hos deg! Har kjøpt inn godterier og venter bare på at det skal ringe på. Det pleier å komme MANGE..hehe...Det er en god dag for handelsstanden helt klart!
    Happy Halloween og en god helg til deg, Marit....vakre bilder i innlegget under her!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  6. Her er ringeklokka skrudd av i god tid i forveien. Synes ikke Halloween har noe i Norge å gjøre. Det er min mening.
    Inger Katrine

    SvarSlett