tirsdag 14. oktober 2014

Høstlig syssel...

Årlig arbeidsoppgave om høsten.
Plukke opp eplene som har falt på bakken.
Samle dem i en haug slik at rådyra har
noe å kose seg med til vinteren.




Første gang jeg faktisk har tatt bilder mens jeg driver på med arbeidet.
Vær og bakgrunn var så fint i år at jeg bare måtte fram med fotoapparatet.
Den gamle Bobla er jo bare så søt da.


Helt nydelig å drive ute en ettermiddag når det
er slik som her. Varm luft og sola titter fram etter at det
har regnet det meste av dagen. Deilig å gå ut.




Da ønsker jeg rådyrene velkommen i matfatet her hos oss.
De pleier å komme hvert år, så jeg krysser fingrene for at de tar en tur
innom eplehaugen vår i år også. De er så søte å se på.
¤¤¤¤
Ønsker dere en fin dag.

8 kommentarer:

  1. Herlige høstbilder det der da.
    Heldige dere som har gamle frukttrær i hagen
    Råddyr er flotte, koselige å se på.
    Men litt kjedelig når de spiser opp alt av løk og planter i hagen.
    Er ikke plaget med det her, men ser at de er det noen steder.
    Ønsker deg en flott solrik hørtdag :)

    SvarSlett
  2. Herlige høstfarger.Her har rådyra spist opp eplene etterhvert som de har falt av.Første høst vi ikke har plukker opp epler.
    Fikk såvidt tatt noen til et par eplekaker.Rådyra er koselige, bare de holder seg unna rosene mine!
    Vh.Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Koselige høstbilder! Så fint med eplene i sinkbøtta. Virkelig høstvakkert. :)

    SvarSlett
  4. Hei på deg!
    Så koselige bilder!! Kjekt å ta med fotoapparatet ut i hagen når det er så klart og flott vær!
    Herlig Boble som stod i bakgrunnen der, digger de bilene!!!
    Så kjekt med besøk av dådyr i hagen, er utrulig flotte dyr... vi har for det meste hjort her hos oss, men de gøymer seg vel i skogen for tida... :o(
    Ynskjer deg ein superfin dag!
    klem

    SvarSlett
  5. Så fint og tenke på rådyra :-) Og en slik boble skulle jeg gjerne hatt parkert i min oppkjørsel :-)

    SvarSlett
  6. Fine høststemningsbilder, ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  7. danke für die schönen bilder und einen schönen abend wünscht angie aus deutschland

    SvarSlett
  8. Så heldige rådyrene rundt deg er :) herlige høstbilder

    God kveld klem Monica

    SvarSlett