onsdag 8. oktober 2014

Kobber kongler... DIY

Her kommer noen flere bilder av konglene som er malt med kobber spray.
Synes de ble så dekorative at jeg vil vise noen flere "portretter" av dem. Hi hi.
Konglene er jo dekorative i seg selv, men jammen lar de seg pimpe
de også. Morsomt å prøve noe nytt. Til jul sprayer vi dem jo hvite eller i gull,
så hvorfor ikke la dem få ett varmt kobberglinsende utseende nå på høsten?






Blei visst ett lite bilderas med konglene dette.
Men det var så gøy å leke med kongler og kamera at det
ble mange bilder. Det var helt "kong(l)e"!!!






Finn fram kobberspray og kongler du også.
Jeg likte disse kjempegodt og er redd dere får se mer til kobberkonglene
utover høsten. For disse vil ligge litt rundt omkring i huset
for å pynte opp hver en liten krok. 
Kos dere i høstkvelden.

2 kommentarer:

  1. Så flotte de konglene var - kreativt og fint :)

    Takk for koselige ord inne hos meg. Nei vet du at vi aner ikke hva vi skal bo i- men håper å finne et hus like ved barnebarna- ikke at det er kjempelangt nå, men koselig om det gikk å bare sykle fem minutter særlig når jentene blir større. Så det er ikke store område vi ser på så vi håper på flaks :)

    God kvel klem Monica

    SvarSlett
  2. Først må jeg bare si jeg ble megamisunnelig på støvlette med bling under!Sååå lekre!!!!!
    Mange nydelige Bilder i innlegget under,synes pusen også var så flott i fargene!!! Herlige farger!! Og kjempetøft med kobber på konglene,synes til og med jeg som ikke liker kobber hihi :)
    Ingen regel uten unntak!
    Toveklem .)

    SvarSlett