torsdag 23. oktober 2014

Regn og inspirasjon.

Dager som dette med regn og gråvær er perfekte
til å hente inspirasjon, eller bare rusle på tur og la humla suse.
Fint å høre på lyden av regnet og lyden av den
dryppende skogen som omgir en.



Man kan faktisk høre et blad falle...



Alt er vått.


Dårlig klestørk her nå...



Forfallet i naturen nå om høsten er også
fasinerende å være vitne til. Ser at det trengs litt jobb i hagen
før vinteren setter inn. Mye gammelt bladverk
som må klippes ned for å overlate plassen til nye friske skudd til våren.




Å gå tur i regnet er noe av det mest avslappende 
og avstressende man kan gjøre synes ihvertfall jeg.
Ha det fint.

4 kommentarer:

  1. Heisann og hoppsann og tralalala,det ble visst en liten morgentrall på meg her,kanskje fordi jeg synes turen din ser så frisk og deilig ut!Her på Sunnmøre blåser det godt,men det gjlr ingenting for jeg er jo såpass rar at jeg synes en frisk tur i god blåst nesten er de beste turene jeg da.
    herlig når det "snør" høstblad som setter farge på en grå dag ellers :)
    Nydelige Bilder du deler,tenker du får alle som titter innom ut på tur!!!
    HA ne super torsdag!
    Tovekle m.)

    SvarSlett
  2. Hærlige bilder og det med klesklypene var bare helt Konge i mine øyne:)
    Friskt og godt å gå tur i regnet.

    Ha en fin kveld.

    Klem, Gerd Kr.

    SvarSlett
  3. Fint!! Fastän det är grått och kallt i naturen nu så är det vackert ändå :) Kram Anna

    SvarSlett
  4. Meditasjon for kropp og sjel :) Å gå tur ute i regnet, hvor regndråpene drypper på hette på regnsjakka - det er faktisk veldig koselig det!

    God helg i morgen!

    Klem :)

    SvarSlett