fredag 17. oktober 2014

Tilbake til sommeren...

Var ikke helt fornøyd med at det ble hvitt ute i går, så nå har jeg 
funnet fram litt sommer inne i huset mitt jeg. Tenkte at noen vintage blomsterbilder 
ville gjøre susen. Og det gjorde de for meg ihvertfall.




Dette er forøvrig alt sammen bruktfunn, selvsagt får jeg vel si...
Hadde en idè om at jeg snart ville trenge litt sommerlig glede selv om jeg
liker høsten også. Har vært litt mørkt siste uka og da trengte jeg litt
lysere toner i interiøret her hjemme.




Ikke hadde jeg trodd at dette skulle bli tatt i bruk så snart.
Den første snøen kommer jo like bus på hvert år, og jeg ble faktisk
veldig overrasket over det hvite teppet som lå over jordene i går.
Men med et litt sommerlig hjørne inne går det bra.
I dag er det fredag og for meg jobbehelg.
Ønsker alle en god ukeslutt.

6 kommentarer:

  1. utrolig søt fløte og sukkerkopp, og de passer jo like godt til sommer som høst:)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder, som alltid!Her sluddet det igår.Snøen kan godt vente til midt i desember,for min del.
    God helg til deg!
    Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Flotte bilder av nydelige ting.
    Er glad hver dag jeg ser ut og det ikke er hvitt.
    På langtidsvarselet ser det lovende ut i så måte.
    Men mannen har skiftet dekk i dag for å være sikker.
    Jeg har også jobbhelg, kjedelig å kanskje våkne til
    flere cm snø når en skal reise på jobb og ha sommerdekk.
    Ha ei flott jobbhelg :)

    SvarSlett
  4. Härliga höstbilder och vackra rostavlor :) Kram Anna

    SvarSlett
  5. Så aldeles nydelig Marit <3
    Bildet var kjempefint <<3

    Du har virkelig masse flott :)

    God Benteklem

    SvarSlett
  6. Gratulerer med snø får eg sei, litt tidleg men kanskje litt fint også! Det vert i alle fall lysare ute i mørkret med snø!
    Ha ei flott helg med muligens nye skattejaktar! ;-)

    SvarSlett