torsdag 9. oktober 2014

Tørket lyng holder seg godt.

Denne hvite lyngplanten kjøpte jeg i fjor.
Den har fått stå i fred på låven, uten vann eller stell.
Blomstene henger fortsatt på selv om den 
drysser litt. Snakk om gjenbruk da...



Akkurat nå får den lov å henge i et
lite melkespann på veggen. Synes den passet godt der.
Så lenge den henger i ro drysser den jo ikke.


Spannet henger bare med hanken på en spiker.
Bunnen har blitt rund på dette aluminiumsspannet her,
så det passer best til å henge.



En koselig liten krok synes jeg. Ikke så mye som skal til.
Dette er ikke inne i huset mitt, men nede i låven min.
Her har jeg "lager" for tingene som ikke blir brukt inne i huset
akkurat nå. Kanskje jeg skulle si kontoret mitt???
Tror lekestua passer bedre jeg. Hi hi. 

6 kommentarer:

  1. Et spann med tørket lyng i... så koselig :-)
    Jeg synes sånne spann er så fine, og lyng er absolutt en av mine favorittplanter.
    Ha en fin dag :-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig med spannet på veggen!
    Ja, virkelig gjenbruk når en bruker lyngen frå i fjor.... ;o) Hi,hi. Men den har jo holdt seg veldig bra!!
    Så heldig du er som har eit lager til alle skattene dine!! Tenker det hadde vært spennande å gått på oppdagelsesferd der... ;o)
    Skulle gjerne hatt eit lager med system og oversikt... Har fått litt klage på at det er alt for mykje som kjem inn og ingenting ut, heime hos meg... ;o) hi,hi..
    Ha ein fin, fin dag!
    klem

    SvarSlett
  3. danke für die schönen bilder, liebe grüße von angie

    SvarSlett
  4. Gjenbruk på sitt beste:)
    Det enkle er ofte det beste,
    og dette var nydelig.

    En fin dag ønkes deg.

    Klem, Gerd Kr.

    SvarSlett
  5. Hello Marit, I have almost the same milk can, yours looks lovely with the heather in it. Lucky you that you have a barn for putting your unused stuff in. We only have a small attic to put all that stuff on. Enjoy your day! Hetty

    SvarSlett