lørdag 4. oktober 2014

Ukas bruktfunn UKE 40.

Blir jammen meg bruktfunn innlegg denne uka også.
Jeg har som vanlig ikke klart å holde meg i skinnet, gamle ting er så gøy!!!
Og jeg klarer ikke la være å kjøpe slike morsomme ting,
selv om jeg hverken behøver dem eller har plass til alt inne til enhver tid...



Først ute i dag er denne riktig gamle skomakerlampen.
Den er uten ledning men de er så fine disse skjøre lampene her.
Ingen sak å sette på ny ledning er det heller...



Kupp nummer to er denne gamle og veldig slitne kaffekverna her.
Her er det rett og slett slitasjen jeg har falt for.
Jeg er så glad i ting med riktig slitasje på, og det hadde denne.




 Ei rar øse i "fil de fer" har det også blitt i løpet av uka.
Jeg har en liten samling med kjøkkenredskaper av denne typen.
Liker denne typen håndlaget kjøkken verktøy!



 Tåspiss sko har jeg blitt eier av denne uka også.
Disse hadde jeg gleda meg til å få i posten. Klarte nesten ikke vente  på at
pakka skulle komme. Men noen ganger er ikke ting så kult som du tror. For dette ble nok
for feminint for meg. Så disse har allerede havnet i bloggbutikken før jeg har vist dere dem
her til og med. Feilkjøp kan man vel kalle dette... Jeg har alltid hatt lyst på slike,
men når jeg fikk dem var de liksom ikke helt meg allikevel.
Håper noen andre får gleden av å pynte med dem.
¤¤¤¤
Med dette feilkjøpet ønsker jeg dere en riktig fin lørdag.
Siste helg i høstferien for noen og den første for andre.
Uansett nyt helgen!!!




4 kommentarer:

  1. Du har så mange nydelige bruktfunn :)

    Nyt helgen og kos deg - jeg skal i bursdag i dag til det eldste barnebarnet mitt, hun blir tre år :)

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  2. Så mye fint du finner, og så fine bilder du tar :-)

    Ha en deilig helg :-)

    Klem fra Anne

    SvarSlett
  3. Du har virkelig teft for gode loppefunn!! :-) Morsomt å se! Likte lampa og kaffekverna kjempegodt, de hadde passet supert inn her og. :-)
    Ønsker deg en fin og avslappende lørdagskveld!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  4. Så många fina saker du inte kunde låta bli, och jag ser att det ska vara äkta slitet. Håller med dig! Skomakarlampan är så fin och jag tycker de tvinnade kablarna i textil passar så bra till. Fnissar lite åt ditt felköp, flera gånger har jag också blivit besviken och då är det bara att glädja någon annan.
    Önskar dig en fin vecka!
    Cia

    SvarSlett