torsdag 2. oktober 2014

Vintage og epler...

En vintage torsdag blir det her på bloggen i dag.
Epler passer godt sammen med gamle sjarmerende og slitte ting. 
Eplene er liksom både røffe og sarte på samme tid.
Har dere tenkt over det?




Rart hvordan eplene passer perfekt sammen med
rustikke og slitte overflater. Samtidig kan man også gjerne
legge epler på et sølvfat, og jammen passer det like godt.
¤¤¤¤
En liten digresjon her nå, men skulle ønske det gjaldt meg også.  
Må nok dessverre innse at for eget vedkommende så går jeg nok mer i ett med
det rustikke og slitte, Tror ikke jeg kan sies å pynte opp på et sølvfat. He he.
Selvironi eller sjølinnsikt, ja ikke vet jeg...

5 kommentarer:

  1. Hihi,jeg tror du er litt for hard med deg selv,er sikker på du hadde pyntet opp det meste jeg!!!!! EPler er alltid fine på bilder,nydelige du har tatt her i dag!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  2. Klart du kan pynt et sølvfat!!! Kjem jo litt ann på kven som skal forsyne seg også... ;o) hi,hi... Alle fortjener å ligge på eit sølvfat og skinne av og til...
    Herlige bilder, er veldig gald i det rustikke, og du har helt rett, epler er både røffe og sarte..
    Fin dag til deg, på sølvfat eller ei.. hi, hi
    klem

    SvarSlett
  3. Flotte bilder som alltid.
    Såg i går at du hadde fått eit bilde på glansa papir og, i bladet Lev Landlig. Artig å kjenne att bilde og så få bekreftelsen på at det var ditt når ein las teksten.
    Fin torsdag til deg
    mvh
    Mildrid-Annette

    SvarSlett
  4. schöne herbstliche bilder!!! die alte schale finde ich super!!! alles liebe von angie

    SvarSlett
  5. Så vackert fat!!! En trevlig kväll. Kram Anna

    SvarSlett