mandag 24. november 2014

Blomster og lys er gjengangere...

Møter den nye uka med litt blomster og lys.
Det er to av mine favoritt ting. Sånne ting man bare må ha.
Om dagen er litt kjedelig og vrang er det alltid en glede å tenne seg
et lys eller fler. Blomster har jeg vel ikke alltid, men 
jeg unner meg det nokså ofte...


Håper på nett med full hastighet igjen fra i ettermiddag,
så blomstene får være til ære for det i dag.
Håper på at det blir orden på sakene igjen fra nå av.
¤¤¤¤
GOD NY UKE TIL DERE ALLE:

5 kommentarer:

  1. Blomster og lys er et must ...
    Ble så glad av bildet ditt i dag !

    Ha en strålende dag og en god ny uke .
    Klem Anne

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde, Marit! Blomster og lys gir en god stemning:) Håper du får orden på nettet ditt idag:)
    Ha en fin uke:)
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  3. danke für die wunderschönen bilder und inspirationen!!!
    alles liebe von angie aus deutschland

    SvarSlett
  4. Herlig bilde, gir lun og god stemning:)

    Klem, Gerd Kr.

    SvarSlett
  5. Stakkars Marit,du fortjener virkelig både blomster og lys - ikke frisk enda altså!!Huff du er vel passe drittlei!Håper det hjelper med fred og ro,ta livet rolig og bare bli bra du nå!!!! Vakre blomster - det får vi aldri nok av!!!!
    Takk for fin kommentar hos meg om bildene til julekortet!!
    Og prøv å kose deg i kveld!
    TOveklem .)

    SvarSlett