mandag 17. november 2014

Bur ugle...

Ja nå har jeg blitt ei burugle. He he.
Har vel vært det lenge sikkert, men på lørdag kjøpte jeg meg
et avdanket fuglebur og det ble tatt i bruk som lysbur
på kjøkkenbordet med en gang.



Forkjølelse og vondt i alle ledd har 
vært agendaen her i helga, så da var det fint å kose seg
med litt levende lys innendørs.



Håper ikke hele uka skal gå med til å være hanglete,
for det er jo fint å bruke den siste av årets ferieuker på annet enn
å pusse nesa og hoste. Har liksom planer for litt mer enn det...
Satser på rask bedring og full fart snart nå.
Men det nytter ikke å surve, så jeg får se hva jeg kan finne på for noe gøy.
Har ihvertfall planer om litt dekorering av noen blikkbokser og
noen glass som skal få en liten makeover. Jeg viser det vel fram hvis jeg
blir fornøyd med resultatet tenker jeg.
¤¤¤¤
GOD NY UKE TIL DERE ALLE SAMMEN:



7 kommentarer:

  1. Stili��
    Jeg har også et gammelt fuglebur, men det står ute i hagen,
    kanskje jeg må ut å hente d....

    God bedring og nyt ferieuka.

    Klem, Gerd Kr.

    SvarSlett
  2. Stilig. Var jammen fint med fuglebur på kjøkkenbordet ditt.
    Men det krevet et bord av litt størrelse.
    Jeg har også begynt med vond hals og tett nese
    Håper det går fort over for det har jeg ikke tid til.
    Har faktisk tre uker fri fra boligen nå. Men bare for å jobbe ekstra mye
    i menigheten. Er mange gjøremål nå frem mot jul som må planlegges
    nøye for å få det til å gå så greit som mulig.
    I dag skal vi hjelpe to med flytting. Den ene er veldig syk. Så
    de trenger litt hjelp.
    Ønsker deg god bedring og ei god ferieuke :)

    SvarSlett
  3. Det hadde jeg ikke kommet på- lysbur, men så fint da :) Veldig koselig stemning hos deg.

    God bedring og ta det med ro- da går det fortere over.

    Ha en fin uke uansett :)

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  4. Huff så utgjort at du har klart å bli syk akkurat nå.Høres ut som du har hanglet skikkelig i helgen,så derfor velger jeg å tro G håpe at det snart går rette veien og du blir deg selv igjen!!!! Har selv hjemme ei frøken i dag,forkjølelse og sår i brings,men det var visst verst på morgenkvisten så ser hun egentlig kunne gått på skolen,samtidig med at det kanskje var lurt hun var hjemme heller enn å bli verre.Ikke alltid så godt å vite det der.Men jeg tror muligens hun har smittet meg for jeg synes jeg begynner merke litt selv.Men det er sånt man må regne med av og til,i grunnen utrolig lenge siden jeg var syk nå.Men en syke lider jeg av...fuglebursyken Hihi ;)
    Elsker Fuglebur og har allerede noen,men har planer om mange fler.Jeg brenner også lys i noen av mine!Nydelug fint det du har fått tak i i helgen!!!!! Jeg såg et selv på lørdag,ikke brukt men med rette koken og det kostet selvfølgelig "bare 2000 kr"!!! Det fikk henge i fred,men lengtende tanker sirkulerer.Har kjøpt et fuglebur på Finn også for lenge siden,det står i Prestfoss og jeg sliter litt med å få det hitover.men en dag blr det nok!
    Nydelig bilde av nydelig servise under!!!!!
    God uke og god bedring!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  5. wow, ich liebe die terrine!!! so süße bilder!!! einen schönen abend wünscht angie aus deutschland

    SvarSlett
  6. Jøss, det var veldig kreativt - så fint :) Det hadde jeg aldri kommet på..

    Masse god bedring! Klem

    SvarSlett