fredag 7. november 2014

Din og min historie...

Starter fredagen med å ønske velkommen til nye følgere som har 
lagt seg til via Google +. Gøy at også noen følger meg der. 
Velkommen skal dere være her hos meg.
¤¤¤¤
Jammen meg fredag alt denne uka også.
Dagene flyr og snart er vi midt i november. Hvor blir de av
alle disse dagene og timene?
Jo de blir til vår egen historie faktisk.
 Både rart og fint å tenke på...


En liten brøkdel av min historie får dere 
presentert her på bloggen min. 


Selvsagt er det så mye, mye mer enn dette som er meg,
men sånn er det vel med alle som blogger tror jeg.
Vi viser en liten del, og har resten for oss sjøl.


Sånn må det nesten være tenker jeg.
For alt skal ikke blogges og for min del er jeg faktisk
en ganske alminnelig og litt kjedelig person.
Hjemmekjær og lite ute på det som skjer.


Så de største utfluktene jeg stort
sett gjør er å gå småturer i nærmiljøet.
Dem får dere jo faktisk ganske ofte bli med på da.
Ikke de store tankene i dag, 
men litt fint å tenke på
at gårsdagen og alle dagene før det
faktisk er ens egen historie.


God fredag til dere alle.
I morgen er i dag historie.
Klem fra meg.


5 kommentarer:

  1. Ja, dagene går fort..jo eldre jeg blir jo fortere går de føles det ut som. Vakre bilder fra skogen hos deg idag, det kom et lite snødryss her hos oss også.

    Ønsker deg en flott helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Flotte bilder fra naturen,det med bjørkene som speiler seg i vannet er til å bli stum av!
    Det var mye fint å se på Hadeland Glassverk også, men jeg kommer meg nok ikke dit.
    Jeg er nemlig også veldig hjemmekjær!
    God helg til deg!

    SvarSlett
  3. Det var fine ord om livet, synes jeg :) Jeg er helt enig med deg, alt skal ikke bloggen om. Men jeg syns du har en fin balansegang mellom interiør og det å kunne være litt personlig. Man vil jo gjerne lære litt om personen man leser bloggen til også :) Men ingen av oss er en "rosablogger", og GODT er det! ;) Jeg er også veldig hjemmekjær, og trives med de nærmeste rundt meg, der jeg kan pusle omkring meg selv med loppisfunn, gamle kopper og kar ;) Haha, da har jeg det godt.

    Ha en god helg! Klem fra meg.

    SvarSlett
  4. oh, bei euch ist es schon so kalt, ich sehe frost!!! hier in deutschland haben wir noch +grade!!! danke für die tollen bilder und inspirationen, einen schönen freitag wünscht angie aus deutschland

    SvarSlett
  5. Filosofisk innslag med fine høstbilder som illustrasjon! :)
    Nei, livet skal ikke blogges, det skal leves!

    SvarSlett