fredag 21. november 2014

Frustrert og littebittegrann avhengig...

Resirkulert bilde fra i fjor på bloggen i dag.
Dere får bære over med det. Sjøl er jeg ganske så frustrert om dagen, for
min nettleverandør er ikke mye å stole på for tiden og det er ikke enkelt å bære over med...
Så denne uka her har jeg måttet gå til naboen for å sjekke status på mailer og blogg.
Ikke helt det jeg forventer når jeg betaler for å ha nett raskt og  tilgjengelig 24-7.
Det er da jeg kjenner aldri så bittelittegrann (MYE) på hvor avhengig jeg har blitt av dette
redskapet som Pc'n faktisk er... Det er jo så mye å følge med på her i nettverden,
Huttemegtu hvor mye irritert jeg har vært over beskjeden KAN IKKE KOBLE TIL INTERNETT,
de siste dagene. Med ei ferieuke som har blitt brukt til å bli bra fra en hardnakket forkjølelse
er det ikke så store "nederlaget" som skal til før jeg blir skikkelig SUR!!! Må nok innrømme det ja...
Ikke er det så lett å bytte nettleverandør heller, fordi vi bor i en "skygge" hva dekning gjelder,
og fiber og sånt det er ikke aktuelt midt i huttiheiti her jeg bor. Så jeg får vel smøre meg
med tålmodighet litt til. Selv om det begynner å bli veldig vanskelig.


Der blei det ei skikkelig utblåsning på bloggen gitt,
men det er rart med ting man er avhengig av. Det skaper abstinenser og derav
dårlig humør og kort lunte når tilgangen ikke er tilstede akkurat når man har lyst.
Har prøvd meg på sukkerkutt og diverse slankekurer så jeg kjenner 
igjen symptomene... Vel vel, det går seg vel til dette også,
Håper på bedre nett-tilgang i helga, for jeg har tenkt å få tatt noen flere bilder.
Har nemlig ikke tatt ett bilde denne uka, bare tatt det med ro 
og hatt nesa i et lommetørkle. 
God fredag fra surpompen med nettabstinenser. He he...

7 kommentarer:

  1. Huff da. vet alt om dårlig nett.
    Det er bare så vidt me har Internett, og det er"
    supertregt".
    Kan, hente ved, ta inn posten, vaske opp, mellom hver side. Pleier å sitte med strikketøyet samtidig med pc, forferdelig innlegga blir skjeldne og korte, osv,
    for ein luksus raskt internett hadde vert.
    God bedring, til deg og nettet ditt..
    God helg Klem.

    Ps, flotte sokker bak der, tror eg har et ausekar av tre, et sted, kanskje det hadde vert fint inne.

    SvarSlett
  2. Så utrolig irriterende!!!! Hadde nok omtrent krepert - vi har jo (dessverre?) blitt så altfor avhengige a data´n men jammen er det kjekt også!!!!!
    Håper det ordner seg snart - og du gjenbruk det liker vi et du,fine bilder også ;))
    GOd helg Snuppa!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  3. Ekstra kjedelig når en både er sjul og uten nett.
    Ja det vet jeg nesten ikke om jeg hadde overlevd. hehe.
    Et flott gjenbruksvilde da. Minner meg om at jeg må finne
    frem klementinene jeg har å kose meg litt i dag.
    Håper du er så pass i form, og at du får skikkelig nett igjen,
    så du får ei flott helg :)

    SvarSlett
  4. ich drücke ie daumen, daß ihr internetzugang besser wird!!! liebe grüße von angie

    SvarSlett
  5. Veldig fint resirkulert bilde :-) Håper det ordner seg med nett for deg så ikke abstinensene blir for store :-) God helg :-)

    SvarSlett
  6. Forstår frustrasjonen din godt! Vi er blitt helt avhengig av internett i vårt samfunn, og det er ikke akseptabelt å ikke få en vare man har betalt for! Håper det ordner seg fort! :)

    SvarSlett
  7. Önskar dig en skön helg...
    Kram,
    Titti

    SvarSlett