søndag 16. november 2014

Hyggelig servise og søndagsstemning.

Søndagsstemning i heimen i dag.
Koselig å dekke frokostbordet med noe fint.
Dette serviset er kjempekoselig.



En julekurv har jeg også laget i år.
Har ikke kommet lenger i juleproduksjonen. He he.
Er litt treig når det kommer til å lage noe...


Serviset er fra Engelske Wood & Sons.
Jeg har kjøpt det, prøvd det. Hi hi.
Og lagt det ut i bloggbutikken min. For jeg har 
rett og slett ikke plass til det...



Litt søndagsstemning over dette
serviset synes jeg. Derfor er det denne søndagens 
bidrag i blogglandia fra meg.
¤¤¤¤
La søndagsroen senke seg i hus og heim.
Klem fra Marit



5 kommentarer:

  1. Så koselig servise.
    Synd du ikke har plass til det, men slik er det med oss samlere :)

    God søndag.
    Klem

    SvarSlett
  2. schöne dekoration, ich liebe das porzellan!!! danke für die schönen bilder und liebe grüße von angie aus deutschland

    SvarSlett
  3. Fint servise, synd du ikke har plass for det..
    Men slik er det nok hos mange - det er så mye fint, men husene
    blir jo fulle en gang :)

    Nyt søndagen<3

    Klem, Gerd Kr.

    SvarSlett
  4. En gang blri det desverre for fullt, da er det greit å selge unna noe så man får plass til noe nytt igjen..hihi...Så flott julekurv du har laget, det e rjammen meg mange år siden jeg har laget slike:)

    Ha en fin søndagskveld, Marit!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. Så smart med den lille nettbutikken din. De fleste som driver med det samme som oss har nok følt på at det blir fult til slutt. Hjelper ikke å drikke mer kaffe heller ;) Men om man kan ha det en stund, for så å la andre få samme gleden av det, må jo være en vinn-vinn situasjon :)

    SvarSlett