onsdag 5. november 2014

Inspirasjon til bordpynting.

Her kommer noen bilder av ulikt pyntede bord til 
julefestene vi har foran oss. Alle disse bordene fant jeg på Hadeland Glassverk.
De har jo mye flott å pynte med i sitt sortement der. Både som er
produsert på Glassverket og hos Porsgrund Porselen.














 Jammen hadde de ikke pyntet nyttårsbordet der også.
Mange flotte bord de hadde dekket, så her kunne
man virkelig hente ideer og tips.
Til jul er jeg svak for rødt og hvitt og ganske 
tradisjonelt, trur eg...

9 kommentarer:

  1. Her var det jammen amnge flotte bord.
    Er glad i å pynte bord, når jeg har tid.
    Men det blir ofte litt enkelt.
    Ha en god kveld .)

    SvarSlett
  2. Dette var veldig pent dekkete bord må jeg si, mye inspirasjon å hente her! Jeg har ikke vært på glassverket på over 35 år..hehe...så det er jo litt forandring på utvalget siden den gang. Veldig mye fint å se, Marit!!

    Hesten var vakker også!

    Ha en fin kveld!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  3. Ja här fick man verkligen inspiration!
    Så fint alltsammans...
    Men jag tycker som du - rött och vitt till Jul!
    Kram!!!

    SvarSlett
  4. Tenk å hatt alt det der fine og bare gått amok - å sitte ved et vakkert pyntet bord er jo helt herlig :)

    Takk for at du følger med meg i mitt "nye" liv og blogg :)

    God kveld klemmer Monica

    SvarSlett
  5. Åhhh så fint! Vilken stämning och så många fina saker...nog är julen röd alltid!
    Varm kram till dig,
    Titti

    SvarSlett
  6. Her var det mye lekkert og nå kom jeg i julestemning, en får alltid lyst til å handle noe nytt å pynte med.
    Fine bilder, god søndagskveld til deg Marit.

    SvarSlett
  7. Gorgeous inspiration! So many beautiful ideas for holiday table settings.
    Mary Alice

    SvarSlett
  8. Oj, så många fina dukningar att bli inspirerad av till jul.
    Kram Ingrid

    SvarSlett
  9. Härlig stämning i dina bilder och finfina dukningar. Kram Anna

    SvarSlett