mandag 10. november 2014

Inspirasjonsbøker til jul.

Nå har jeg funnet fram noen herlige bøker,
som jeg finner fram hvert år. Det er inspirasjonsbøkene mine for julen.
Fint å bla i disse og finne nye ideer og bare se på den
gode stemningen på bildene.



Disse ligger lagelig til på kjøkkenbenken for en liten titt.
En vet aldri når en kan få bruk for litt juleinspirasjon. Greit å ha dem for
hånden. Noen som har gode forslag til flere fine julebøker man
burde ha i "jule-biblioteket"?



Finner sikkert mange flotte bøker å hente 
inspirasjon fra. Bøkene jeg har på min benk er 
Sjarmerende Jul av Ellen Dyrop,
Julealfabetet av Lise og Kristian Septimus Krogh og 
Vintervakkert av Edle Catharina Norman.
Fine bøker til inspirasjon og glede for meg ihvertfall.
Tips meg som sagt gjerne om flere,
jeg liker så godt å sitte å bla i sånne fine bøker.
God ny uke folkens.

4 kommentarer:

  1. wow, tolle inspirationen!!! eine schöne woche wünscht angie aus deutschland

    SvarSlett
  2. Kjenner meg igjen her ja, det er mye herlig inspirasjon å finne i sånne bøker, jeg kommer tilbake med noen tips, må se hjemme......
    Ha en fin ny uke, en herlig tid vi har i vente.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  3. Det är stämning i dina bilder :) Finfint!! Ha det gott. Kram Anna

    SvarSlett
  4. Så koselig det er hos deg.
    Juleinspirasjonsbøkene gir mange gode stunder framover nå :)

    SvarSlett