mandag 3. november 2014

Interiørhuset Hadeland Glassverk.

Interiørhuset på Hadeland Glassverk har mye spennende og lekkert å by på.
Butikken befinner seg inne i dette gamle huset, så det er historie i veggene her.
Se på bildene og kjenn på atmosfæren. Her liker ihvertfall jeg meg...











Ikke veldig julete her enda, men noen små hint er det.
Masse jeg kunne tenkt meg å kjøpe med hjem her, men det ble ingen
ting på meg. Men det er veldig gøy å bare se og bli inspirert også.
Ønsker deg en god ny uke.

5 kommentarer:

  1. danke für die superschönen bilder und inspirationen!!! einen schönen montag wünscht angie aus deutschland

    SvarSlett
  2. Mye fint ja, og veldig lett å tømme lommeboka...
    Ønsker deg også en fin uke :-)

    SvarSlett
  3. Helt enig med deg- der liker jeg meg også :) Nydelig stemning.

    Ønsker deg en fin uke

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  4. Så fint!
    Tråkigt att det är så lååångt bort bara...
    Ha en fin vecka!
    Kram!!!

    SvarSlett
  5. Wow, dette var en fin plass, kunne virkelig tenkt meg å besøkt <3
    Flotte bilder du fikk tatt også :)

    Takk for kaffe besøket og trivelig kommentar :)

    Klem Bente

    SvarSlett