fredag 28. november 2014

Fredag igjen.

Jippi dere, da er det jammen meg helg igjen.
Ukene går fort og snart er det jul.
Tenkte derfor å feire denne fredagen med litt god
gammeldags julepynt.


Norske flagg og metall guirlandere er liksom 
fest og høytidsstemning fra gammelt av.
Jeg liker jo det gamle veldig godt og kan fortelle dere at
i morgen blir det bruktfunn innlegg igjen her på Brukt og Blandet.
Lenge siden sist nå. så har samlet opp litt å vise dere fra de
siste ukene.  Håper dere kikker innom meg i morgen.
Fredagshilsen fra Marit


5 kommentarer:

  1. Koselig, gammeldags julepynt skaper skikkelig julestemning! :) Nå når det blir 1. søndag i advent, da skjønner også jeg at det er på tide å forberede seg til jul :)

    SvarSlett
  2. wow, tolle idee!!! liebe grüße von angie

    SvarSlett
  3. Vackert!! sådana gamla girlanger hade vi när jag var barn, finfina :) Ha det gott. Kram Anna

    SvarSlett
  4. Nu blev jag glad! Kommer ihåg de där girlangerna sen jag var liten...härligt!
    Önskar dig en skön helg!
    Titti

    SvarSlett
  5. Koselig med gammel julepynt. Jeg har også nylig fått noen flaggrekker etter ei gammel tante, men jeg har ikke rukket å sjekke tilstanden enda. Tror de var av de mer internasjonale slagene, med flere nasjoner. (",)

    God helg!

    SvarSlett