tirsdag 25. november 2014

Kveldsstemning hos meg.

Stemningsbilder fra mitt kjøkkenbord i går kveld.
Yngste sønnen fant dette geviret på fjelltur i sommer og jeg
bruker det som dekorasjon når det passer sammen med
de andre elementene på bordet.



Her passet det sammen med porselens-lysglasset med et reinsdyr på.
Har ryddet i telysglassene mine og noen har funnet vegen tilbake til bruktbutikken
hvor jeg pleier å handle. Allikevel er det nok å ta av her hjemme...


Til tross for at jeg har mer enn nok telysglass fikk dette 
hvite med gullfarge inni bli med hjem til meg, for å "luxe" opp den
lille samlingen med lysglass jeg hadde dandert på bordet.



Fint med litt mix og match synes jeg.
Litt glam-lux og litt matt tidløst, et kubbelys og en blomst, så er
det fullbragt for meg. He he.
¤¤¤¤
God dag alle fine lesere.


7 kommentarer:

  1. Så masse fint du har på bordet ditt:)
    Gøy med ting man finner i naturen, jeg skal ut en tur nå for å finne små garanterer. Håper at jeg får dem opp, for det har vært frist i bakken her...
    Fint det kubbelyset ditt.

    Ha en superfin dag<3

    Klem, Gerd Kr.

    SvarSlett
  2. GRANTRÆR -skulle det stå... og frost i bakken.... Autokorrekt er ikke like trivelig alltid ",)

    SvarSlett
  3. danke für die tollen bilder und inspirationen!!! liebe grüße von angie

    SvarSlett
  4. Fint å lage små stilleben og tenne stearinlys :)

    SvarSlett
  5. Så fina bilder!! Många ljus behövs det nu :) Ha det gott. Kram Anna

    SvarSlett
  6. du vet å lage stemning runt deg
    herlige bilder
    kos deg
    klem Eli:)

    SvarSlett
  7. Så kos det er med deg,og geviret passet perfekt inn :) Ekstra kjekt at det var sønnen din som fant det <3
    Flotte bilder :)

    Benteklem

    SvarSlett